miércoles, 31 de octubre de 2012

Calendario de probas de carnés e habilitacións profesionais da convocatoria extraordinaria de 2012

Publicado o calendario de probas de carnés e habilitacións profesionais da convocatoria extraordinaria 2012.
Accedendo ao documento pdf terá indicado o carné ou certificado profedional xunto coa data de celebración da súa proba.
Cada proba terá dous chamamentos, o da 1ª parte ás 9:30 h e o da 2ª parte ás 11:15 h, agás as habilitacións profesionais de manipulador/ora de gases fluorados, que terá un único chamamento ás 9:30 h.
Na listaxe definitiva de persoas admitidas, poderase consultar o lugar asignado para a celebración da proba.

Boletín Ponteemprego nº 112 (31-10-12)

Enlace ao boletín:
http://www.proxectoiles.eu/PONTEemprego/Boletin/112.-%20PONTEemprego%20112%20de%20data%2031-10-2012.pdf

Monitor de tempo libre e Peón de xardinería no Concello de Mesía

O Concello de Mesía fai unha convocatoria para cubrir mediante concurso as seguintes prazas:
- Peón de xardinería a xornada completa.
- Monitor de tempo libre a media xornada.
O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 31 de outubro de 2012.
Máis información no Concello de Mesía, teléfono: 981 687 001.

Concurso de fotografía "Ciudades para todos"

Periodo de inscripción

Del 31/10/2012 al 23/11/2012

Información

El tema de este concurso versará sobre la accesibilidad universal como medio para garantizar una vida independiente y la igualdad de oportunidades de todas las personas, especialmente, de las personas con discapacidad.
Las fotografías serán en color o blanco y negro. Tendrán un tamaño mínimo de 20x30 cm y máximo de 30x40 cm en formato vertical u horizontal.
Deberán presentarse montadas sobre cartón pluma blanco o negro, de 38x48 cm y centradas sobre el mismo. Se presentarán en formato digital, aportando la copia de la fotografía mediante un CD. El formato deberá ser jpg, a 300 ppp y con un tamaño entre 3 MB y 6 MB. El número máximo de fotografías a presentar por cada concursante será de tres.

Convoca

Fundación ACCEDE

Requisitos

Personas físicas y residentes en España, de cualquier nacionalidad.

Dotación

Primer premio: 1.000 euros. Segundo premio: 300 euros. Dos accésits: 100 euros cada uno.

Dirección

Fundación ACCEDE
Patricio Pérez, 7-local 2
03181 Torrevieja (Alicante)
965.08.49.63/639.12.24.16
info@fundacionaccede.org
http://www.fundacionaccede.org

Generar electricidad a partir de paja húmeda

Sara Acosta -
Aún es una tecnología incipiente, la más pequeña de las energías renovables junto a la geotérmica, que se presenta como capaz de fijar población rural en pleno éxodo de la ciudad al campo y cuando la reforma de la Política Agrícola Común amenaza con mermar los fondos destinados a los agricultores. Aunque la crisis y la moratoria a las primas se ha llevado por delante muchas de estas plantas que queman residuos forestales para generar electricidad, las que se mantienen quieren demostrar que esta es una opción económicamente viable y red de nuevas alianzas con el mundo agrícola.
La que Acciona levantó en Sangüesa (Navarra) inyecta electricidad en la red mediante paja húmeda desde el año 2002. La compañía incluyó la biomasa como parte de su apuesta por las renovables en su reconversión de negocio del lejano ladrillo a la energía limpia. Desde esta planta se genera electricidad suficiente para abastecer a unos 60.000 hogares gracias a acuerdos con cerca de 20.000 agricultores de varias zonas que garantizan el suministro de 160.000 toneladas de paja durante todo el año.
Disponer de suficiente suministro para mantener la planta fue la principal inquietud de la compañía, que logró convencer a los agricultores de la zona ofreciéndoles contratos fijos y a largo plazo, sin los cuales los bancos no aceptan financiar proyectos de este tipo. De hecho, la empresa achaca el lento avance de esta tecnología a las dudas que pesan sobre las garantías en el abastecimiento de materia prima limpia y al elevado coste de las infraestructuras. En Sangüesa, el 40% de los gastos de la empresa en esta planta de 25 megavatios de potencia instalada se destina a la compra de paja para la producción de unos 200 gigavatios por hora de electricidad mediante un proceso sencillo y sin impacto ambiental.
La paja llega a la fábrica en pacas. Después, una cinta transportadora la desmenuza y conduce hasta la caldera, donde se quema. Esta combustión calienta el agua que circula por la caldera hasta convertirla en vapor, que a su vez mueve una turbina, la cual, conectada a un generador, produce electricidad. Una vez finalizado el proceso, las cenizas y los elementos que no han sido quemados se filtran hasta expulsar por las chimeneas gas neutro. Los residuos se aprovechan, a su vez, para fabricar nuevos fertilizantes.
La de Sangüesa es una de las cinco plantas de biomasa que Acciona tiene operativas en España junto con las de Cuenca, Cáceres, Burgos y Soria, donde la compañía quema residuos forestales y madereros y cultivos energéticos no destinados a la alimentación.
La esperanza del sector, operado no solo por grandes compañías que pueden aguantar el tajo de la moratoria, es que el Gobierno de Mariano Rajoy cumpla con el mensaje de que abrirá de nuevo el grifo de las primas para seguir en actividad. Las empresas defienden este incipiente sector, aún de pequeñas dimensiones si se compara con la eólica, por su potencial en la creación de hasta 2.000 empleos en las zonas rurales, las más afectadas por la crisis dado el recorte de servicios públicos y las escasas opciones económicas.
Los actores de esta industria argumentan que el aprovechamiento de los residuos forestales es una de las pocas bazas para gestionar bien los bosques y reducir los incendios que arrasan el monte en verano. La reducción drástica de producción eléctrica en las plantas de biomasa habría supuesto un parón general en la gestión de los bosques por el ingente volumen de materia prima procedente de residuos forestales que se necesita para ponerlas en marcha, según las empresas del sector. Estas compañías reclaman un plan contra incendios forestales que contemple la biomasa como parte de la solución.

Fuente:  http://www.cincodias.com/articulo/entorno/generar-electricidad-partir-paja-humeda/20121025cdsent_2/#despiece1

La ruta Rías Baixas se acerca al gran público con un concurso de catadores aficionados

Será el 11 de noviembre en Cambados - La inscripción es gratuita, pero hay que obtener una invitación que reparten los negocios del itinerario enoturístico de Pontevedra
Luis Aragunde y Jaime Gil de Araújo presentaron el concurso en el salón de Peña.
 // J.L.Oubiña
Cambados acoge el 11 de noviembre (domingo) un evento novedoso: un concurso de catadores aficionados. Lo presentaron ayer en el salón de Peña el alcalde, Luis Aragunde, y el presidente del consejo regulador Rías Baixas, Juan Gil de Araújo, y se celebra con motivo del Día Europeo del Enoturismo.

El certamen lo organiza la Ruta do Viño Rías Baixas, en colaboración con el ayuntamiento, y se espera la participación de entre 250 y 400 aficionados a los vinos de calidad. Así, el salón de congresos y exposiciones José Peña se habilitará con mesas de 10 personas cada una, y los catadores tendrán que degustar cinco vinos cada uno y averiguar sus respectivas marcas.

"Se trata de acercar al público en general las catas de vino, que suelen estar reservadas a expertos, pero que en este caso serán más accesibles que nunca", apunta el Concello.

La organización explica que para participar es necesario disponer de una invitación, que distribuyen la Ruta do Viño Rías Baixas y los establecimientos adheridos a la misma, entre los que hay numerosas bodegas, hoteles y restaurantes de la comarca de O Salnés. También se pueden obtener a través de la página de Facebook de la ruta del vino. La participación es gratuita y no se exigen conocimientos previos de cata.

Entre los concursantes se nombrará al mejor catador aficionado, si bien muchos otros asistentes podrán llevarse algún premio, pues está previsto sortear lotes de vino o estancias de hotel en locales adheridos a la ruta del vino.

Otro de los atractivos del certamen es la actuación de la cantante letona Vita, que amenizará la recta final de la degustación. Además, el público que se acerque hasta el salón de Peña para presenciar el evento tendrá la oportunidad de probar los vinos que se hayan utilizado en la cata ciega al precio de un euro la copa. La recaudación que se obtenga se destinará a una asociación benéfica por determinar.

En Cambados hay una gran tradición de cata, y de hecho hace una década que el Museo do Viño organiza cursos de iniciación a esta disciplina todos los veranos.

En la localidad también hay sumilleres que en su día lograron premios destacados en certámenes de cata, como el hostelero José Luis Aragunde.

Fuente: http://ocio.farodevigo.es/gastronomia/noticias/nws-130281-la-ruta-rias-baixas-acerca-gran-publico-concurso-catadores-aficionados.html

XORNADAS SOBRE DESEMPREGO,EMPRENDEMENTO E AUTOEMPREGO XUVENIL 23 E 24 DE NOVEMBRO.

A Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado da Consellería de Traballo e Benestar organiza os vindeiros días 23 e 24 de novembro de 2012 unhas xornadas sobre desemprego, emprendemento e autoemprego xuvenil en Santiago de Compostela, enmarcado dentro do proxecto europeo Xuventude en Acción.
O obxectivo da xornada é analizar a actual situación de desemprego, presentar e compartir boas prácticas para o fomento da empregabilidade, establecer un espazo de traballo en rede, fomentar a inclusión en programas europeos dando a coñecer as posibilidades de finanzamento.
Destinatarios:
Representantes de asociacións xuvenís.
Monitores xuvenís
Técnicos de xuventude de entidades públicas.
Representantes políticos en materia de xuventude
Líderes de organizacións estudantís.
Mozos e mozas non asociados.
Número de prazas:
75 prazas
Prazo de inscrición:
Do 16 de outubro ao 9 de novembro de 2012.
As prazas serán cubertas por rigoroso orde de inscrición.
Requisitos de participación:
Os solicitantes que non reciban correo de confirmación nos dez días seguintes ao rematar o prazo de inscrición, entendérase que non obtiveron praza.
A asistencia a xornada inclúe aloxamento en réxime de pensión completa en cuartos de uso dobre, agás os residentes do Concello de Santiago ou concellos limítrofes.
Os participantes que teñan confirmada a súa praza e non asistan ás xornadas deberán aboar os gastos de reserva de aloxamento e manutención, se non o comunican á organización cunha antelación de 48 horas de inicio da xornada (salvo a non asistencia por causa de enfermidade ou falecemento dun familiar).
Programa de actividades:
Venres 23 de novembro
09.00 horas: chegada dos participantes e entrega de documentación.
10.00 horas: presentación das xornadas por un representante da Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado.
10.15 horas: grao de coñecemento e explicación do programa “Xuventude en Acción”.
11.00 horas: relatorio sobre o desemprego xuvenil.
11.45 horas: pausa café
12.15 horas: programas europeos para emprendedores.
13.00 horas: panel de experiencias programas Erasmus e Leonardo da Vinci.
14.00 horas: xantar.
16.00 horas: mesa redonda sobre emprendemento e autoemprego xuvenil.
17.15 horas: visita viveiro de empresas.
19.00 horas : fin de xornada.
21.00 horas: cea.
Sábado 24 de novembro
09.30 horas: exposición de políticas de emprego xuvenil en España, Hungría, Italia, Bulgaria, Romanía, Letonia, Turquía, Polonia, Portugal e República Chega.
10.45 horas: relatorio sobre a maduración de ideas para os xóvenes emprendedores.
11.45 horas: pausa café.
12-15 horas: talleres de coaching e liderado empresarial; xestión marketing empresa-redes sociais; e estranxeiras de inclusión para xóvenes con menos oportunidades.
13.45 horas: avaliación.
14.00 horas: clausura da xornada.
15.00 horas: xantar.
O lugar da xornada será confirmada aos participantes.

más info y para apuntarse

martes, 30 de octubre de 2012

5º Certame Musicaxove’12




debuenatintaO Departamento de Xuventude do Concello de Santiago de Compostela convoca o 5º Certame Musicaxove’12 co obxectivo de promocionar, impulsar e canalizar a creatividade musical da xuventude.
Poderán participar no concurso grupos ou solistas, cunha media de idade non superior a 35 anos, que desenvolvan a súa actividade en Galicia.

Establécense as seguintes modalidades ás que se adscribirán os participantes:
Pop-Rock
Metal
Outras músicas: Jazz, Folk, Hip-Hop…
Premios:Tres primeiros premios, un por modalidade, de 1000 € cada un.
Tres segundos premios, un por modalidade, de 300 € cada un.
Por votación do público asistente á final, concederanse un premio de 250 €.
Coa finalidade de promocionar aos gañadores do certame, o Departamento de Xuventude poderá requirir dúas actuacións do primeiro premio e unha do segundo, de cada unha das modalidades, que non suporán gasto adicional para os grupos.
Editarase un disco compacto cos premiados das modalidades convocadas.
O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 26 de novembro de 2012.
Máis información no Centro Sociocultural e Xuvenil O Ensanche (Rúa Frei Rosendo Salvado nº14-16) Tlfno. 981 543 001. dptoxuventude@santiagodecompostela.org

Concurso fotográfico Casa da Xuventude de Chantada



papel-camaraA Casa da Xuventude de Chantada organiza un concurso fotográfico.
Poderán participar todas as persoas que o desexen.
Os traballos presentados serán inéditos e orixinais en branco e negro ou cor.
O tamaño das fotografias será como mínimo de 18X24
O tema do concurso será libre, aínda que haberá un premio especial para a mellor fotografia que teña como tema a natureza, e o número de obras non excederá de catro nin baixará de dúas por autor. Cada foto deberá levar un título.
As obras enviaránse en sobre pechado baixo lema e incluirase plica co nome, apelidos, domicilio, teléfono e email do autor, dirixido a:
Outono Fotográfico
Casa da Xuventude de Chantada
Rúa Rosalía de Castro, 1
27500 Chantada (Lugo)
O prazo de admisión de fotografías estará aberto ata o día 26 de novembro.
Establécense os seguintes premios, que serán entregados nun acto que terá lugar nesta Casa da Xuventude no mes de decembro:
1º Premio: Cámara fotográfica dixital
2º Premio: Reproductor MP4
3º Premio: Trofeo á mellor fotografía sobre a natureza
As obras premiadas quedarán en poder da Casa da Xuventude que se reserva o dereito de publicalas sen máis requisito que o de nomear ó seu autor.
As obras non premiadas poderan recollerse na Casa da Xuventude ata 30 días despois de que remate a exposición, pasando ó seu poder as non retiradas.
A organización dará un trato esmerado ás obras, non responsabilizándose dos desperfectos que poidan sufrir.
Máis información na Casa da Xuventude de Chantada, teléfono: 982 441 614

Concurso de vídeos sobre ciencia e tecnoloxía: ON Zientzia



concurso_videosEnmarcado dentro de Teknopolis, programa de televisión para a divulgación da ciencia e da tecnoloxía, a Fundación Elhuyar e o Donostia International Physics Center (DIPC) organizaron un concurso de vídeos domésticos.Os participantes deben presentar un breve vídeo de menos de 5 minutos dun tema científico-tecnolóxico en éuscaro, castelán ou inglés.
Premios: 3.000 € / 1.500 €.
Data límite: 24 abril de 2013.
Máis información: http://www.onzientzia.tv/index.asp?lang=E

jueves, 25 de octubre de 2012

Programa "Rural-Emprega"

Data:
Inscrición: antes de mediados de novembro, que é cando comenza a selección.
Duración:
A duración será de aproximadamente 6 meses, comenzando a principios de decembro.
Organizada por:
Asociación de Desenvolvemento Rural Mariñas-Betanzos
Requisitos:
  • Este Programa vai dirixido aos seguintes colectivos dos concellos de Abegondo, Aranga, Arteixo, A Coruña, Bergondo, Betanzos, Cambre, Carral, Cesuras, Coirós, Culleredo, Curtis, Irixoa, Miño, Oleiros, Oza dos Ríos, Paderne, Sada e Sobrado dos Monxes: Persoas desempregadas / Mozos e mulleres / Persoas desempregadas en risco de exclusión social / Persoas inmigrantes / Persoas con discapacidade.
  • Terán preferencia os demandantes que cobren prestación ou subsidio por desemprego.
  • É conveniente activar na oficina de emprego a preferencia por "programas integrado" e solitar o curso tanto na oficina de emprego coma na Asociación de Desenvolvemento Rural "Mariñas - Betanzos".
Enlace:
Programa Rural Emprega

O "Programa Rural-Emprega" pretende dar formación a desempregados/as sobre a PRODUCIÓN HORTÍCOLA e de AGROINDUSTRIA E TRANSFORMADOS (marmeladas, conservas vexetais, sidra, viño) ECOLÓXICOS.
Itinerarios:
  I.- FORMACIÓN E INTEGRACIÓN LABORAL NA PRODUCCIÓN HORTÍCOLA E ECOLÓXICA.
 II.- FORMACIÓN E INTEGRACIÓN LABORAL EN AGROINDUSTRIA E TRANSFORMADOS.
III.- COWORKING E INICIATIVA EMPRESARIAL.
Información:
Asociación de Desenvolvemento Rural Mariñas-Betanzos Edificio antiga Cámara Agraria
San Marcos, s/n. 15318 Abegondo
tlf.: 981 669 541 / fax: 981 673 574
info@marinasbetanzos
http://proxectoruralemprega.blogspot.com.es/


El 22 % mundial de las razas de ganado, en peligro de extinción


24 oct (EFEverde).- Alrededor del 22 % de las razas de ganado del mundo está en peligro de extinción, según la Organización de las Naciones Unidas para la Alimentación y la Agricultura (FAO), que urgió hoy en Roma a los países a que tomen medidas para preservar la diversidad ganadera de cada región.
Según un comunicado difundido por la FAO, la sede de este organismo en la capital italiana alberga entre hoy y el viernes una cumbre en la que participan representantes de casi 100 países que buscan soluciones y analizan los resultados del Plan de acción mundial sobre los recursos zoogenéticos, adoptado en 2007 para fomentar la biodiversidad ganadera.
En la sesión de hoy, se presentaron los resultados en ochenta países de la aplicación de este proyecto, que tiene como objetivo impulsar el mantenimiento de las razas autóctonas de ganado vacuno, ovino y caprino, entre otras.
Se trata de conservar el mayor número posible de razas locales, ya que muchas de ellas son resistentes a males como la sequía, al calor extremo o las enfermedades tropicales que pueden hacer estragos entre las cabañas de animales.
Por ello los responsables de la FAO consideran que las razas autóctonas de ciertas zonas tienen "un gran valor potencial" y que deben ser preservadas, y señalan regiones como Oriente Medio -donde vacas, ovejas y cabras fueron domesticados por primera vez- y África como "cunas de la diversidad ganadera".
El éxito alcanzado por el programa para las razas amenazadas es significativo en los países desarrollados, pero la FAO considera que muchos países de África, Oriente Próximo, Latinoamérica y el Caribe "están todavía rezagados".
"La buena noticia es que, en promedio, los países que presentaron informes han comenzado a poner en práctica la mitad de las acciones acordadas en el marco del Plan de acción mundial", dijo la jefa de recursos zoogenéticos de este organismo de Naciones Unidas, Irene Hoffmann.
Hoffman explicó que las medidas tomadas "van desde planes de conservación a encuestas sobre la cabaña ganadera y el desarrollo de políticas y marcos jurídicos que regulan la biodiversidad ganadera".
Las nuevas fases del proyecto -prosigue la nota- serán financiadas por Alemania, Noruega y Suiza, que aportaron más de un millón de dólares destinados a ocho proyectos para mejorar la gestión de recursos zoogenéticos en 22 países.

Vinos gallegos triunfan en una cata en Houston



El vino blanco Ponte da Barca 2011, de la Denominación de Origen Rías Baixas, y el tinto Condado de Sequeiras, de la vendimia 2007 de la D.O. Ribeira Sacra, han obtenidos los dos primeros premios en sus respectivas categorías en el concurso de cata The Best Galician Wines celebrado en Houston (EEUU).

Los portavoces de la empresa Go Galicia Worldwide Business, organizadora del evento en colaboración con la Asociación de Mujeres Empresarias de Ourense, y Antonio Portela, vicepresidente de la Asociación Gallega de Sumilleres, fueron los encargados de entregar hoy los premios y diplomas del concurso.
En cuanto al reparto de premios, el trofeo para el mejor vino blanco de Galicia fue para Ponte da Barca 2011 de la D.O. Rías Baixas, que recibió diploma, etiquetas y un trofeo consistente en una obra de Joaquín Balsa que simboliza el valor inalterable del viñedo.
El trofeo para el primer premio de tintos de Galicia fue para Condado de Sequeiras, un vino de la vendimia de 2007 de la D.O. Ribeira Sacra que también recibió diploma, etiquetas y un trofeo.
El segundo y tercer premio en la categoría de blancos lo obtuvieron, respectivamente Nairoa 2011, de la D.O. Ribeiro, y Condado de Sequeiras 2011, de la D.O. Ribeira Sacra.
En la categoría de tintos, los premios recayeron en el caldo Alodio 898, de la cosecha de 2011, y Regina Viarum 2011, ambos de la D.O. Ribeira Sacra.
Finalmente, el premio al joven emprendedor fue para Merencio, de la D.O. Ribeiro.
En el resto de categorías, los premios de la prensa fueron concedidos a Abadía da Cova y Pazo de Señoráns. Además, se entregaron diplomas acreditativos de la selección especial Welcome to Galicia 2012 que correspondieron a cuatro vinos de las denominaciones Rías Baixas, Monterrei, Ribeira Sacra y Ribeiro.
Los premios fueron entregados por Pilar Torres, coordinadora del evento Welcome to Galicia en Houston.


miércoles, 24 de octubre de 2012

Bolsa de Traballo de SEAGA



A Empresa Pública de Servizos Agrarios Galegos SA (SEAGA) Informa:
Da apertura dun prazo para a presentación de solicitudes de incorporación ás listas previas de persoal temporal nas categorías de:
-peón e peón especialista.
-xefe de brigada e capataz.
-enxeñeiro técnico forestal.
-enxeñeiro técnico agrícola.
-enxeñeiro de montes.
-enxeñeiro agrónomo.

-auxiliar admtvo, e oficial admtvo.
O prazo de presentación de solicitudes permanecerá aberto ata o 31 de outubro de 2012.
Máis información: www.epseaga.com
Tfno: 981 546 127

Festival de Curtas Por Amor ò Arte


Atine Centro de Estudios, Ángel Rebollo de A Coruña convoca o Festival de curtas Poramoralarte.
As curtas que se presenten serán dos anos 2008, 2009, 2010, 2011 ou 2012. Serán valorados especialmente
as curtas nos estreadas en Galicia nin en internet.
Se establece unha única categoría de temática libre.
A duración das curtas non pode ser superior ós 30 minutos.
Os premios están ainda sen cuantificar.
As curtas deben enviarse antes do 31 de decembro de 2012.
Atinne Centro de Estudios,Ángel Rebollo, 56-58 - 15002 - A Coruña.
O soporte será: Soporte Dvd/CD. Dos copias. Los formatos admitidos son .mov .mp4 .mkv y .avi. Resolución mínima 1080x720 (HD).
ficha de inscripción completada y firmada, descargada del apartado “bases” de la web: www.festivalporamoralarte.org.
dos imágenes digitales en formato JPG (un fotograma y el cartel), con resolución mínima de 200 píxeles por pulgada).
O presentar as obras a concurso, haberá que encher unha folla cos datos do autor: nome, apelidos, dni, dirección postal e tfno.
Só se admitirán dúas curtas por participante.

IX Premio Artes Visuais da Fundación Arena


A Fundación privada Arena convoca o IX Premio Artes Visuais (http://www.fundacionarena.com/plasticas2012e.
php) co obxectivo de contribuír, a través das Artes a divulgar a realidade das persoas de
orientación sexual gay e lésbica para o efecto de sensibilizar á sociedade sobre a necesidade de erradicar
calquera forma de discriminación contra estas.
As especialidades obxecto desta convocatoria son: Pintura e Fotografía.
O tema elixido e a técnica utilizadas serán libres en todas as modalidades.
Os formatos serán os seguintes:
• Pintura: Os cadros deberán presentarse axeitadamente enmarcados e preparados para ser colgados,
e as súas medidas exteriores non superarán o metro por ningún dos seus lados.
• Fotografía: As fotografías poderán ser en cor, branca e negra, virados, etc... E terán un formato máximo de 1 metro por cada un dos
seus lados, debendo presentarse sobre un soporte ríxido. No caso de conxuntos de varias (secuencias por exemplo) que formen unha
soa obra, estes deberán axustarse á medida anterior. Cada fotografía haberá de presentarse enmarcadas, protexidas con cristal ou
outro material protector (termo selado metacrilato etc...) e preparada para ser colgada.
Ao dorso de cada traballo, deberá de levar adherido un sobre contendo a correspondente ficha técnica:
- Título da obra. Nome e apelidos do autor.
- Domicilio, teléfono e correo electrónico. Curriculum artístico. Técnica empregada, soporte utilizado. Ano e dimensións.
Non se poderán presentar obras que xa teñan sildo presentadas noutras convocatorias ou expostas en exposicións individuais ou colectivas.

• Premios:
- Establécese un primeiro e único premio en cada modalidade e categoría:
• Pintura: 3.000 €
• Fotografía: 3.000 €
O prazo para presentar obras estará aberto ata o 3 de decembro de 2012.
Máis información en: www.fundacionarena.com

1 Minuto, 1 Dereito


A Fundación pola Xustiza convoca (http://www.fundacionporlajusticia.org/fxj/http:/www.fundacionporlajusticia.
org/fxj/wp-content/uploads/2012/10/BASES-ESP.pdf) o Concurso Internacional
de curtametraxes sobre dereitos humanos ‘1 Minuto / 1 Dereito”, que xorde co obxectivo de ser
unha plataforma para a difusión da obra de novos artistas do formato videográfico e coa finalidade
de promover e sensibilizar á sociedade sobre a importancia dos dereitos humanos.
Poderán presentarse realizadores individuais ou colectivos.
Os traballos presentaranse en formato CD ou DVD. Os traballos de vídeo ou animación deben ser creados en formato dixital. Os curtos
deberán ter unha duración de aproximadamente 1 minuto. As obras deberán presentarse en versión orixinal, subtitulada en castelán no
caso de que estean realizadas noutra lingua. Admitiranse dúas curtametraxes por participante.
Premios:
- 1º premio: diploma, obsequio e 500 €
- Premio mellor corto dobre dereitos civís: diploma e obsequio.
- Premio mellor corto sobre dereitos económicos: diploma e obsequio.
O prazo para presentar traballos estará aberto ata o 19 de novembro de 2012.
Máis información: www.fundacionporlajusticia.org

XVIII certame literario Manuel-Oreste Rodríguez López



O Concello de Paradela convoca o XVIII certame literario Manuel-Oreste Rodríguez López
nas modalidades de narrativa e poesía (http://www.paradela.es/es/content/bases-de-la-xviiiedici%
C3%B3n-del-certamen-literario-manuel-oreste-rodr%C3%ADguez-l%C3%B3pez).
Poderán concorrer anualmente ao certame todos os autores que o desexen, calquera que sexa a súa
nacionalidade, admitíndose unha soa obra por categoría e autor.
Os relatos terán unha extensión máxima de vinte folios, sen mínimo. As obras de poesía terá unha
extensión máxima de 100 versos.
En ambos casos, mecanografiadas (ou a ordenador) e a dobre espazo.
Deberán ser orixinais, inéditos, non premiados en calquera outro tipo de concurso e estar escritos en galego ou en castelán, debendo
estar rematadas con carácter previo á convocatoria.
O prazo de entrega dos relatos e da obra poética rematará o 30 de novembro de 2012.
As obras enviaranse por sextuplicado exemplar, sen sinatura e cun lema, ao seguinte enderezo:
Concello de Paradela
Certame literario
Rúa Cabaleiros de Santiago, nº 15
27611 Paradela - Lugo
En sobre aparte e pechado, constará o lema que distinga o traballo, e no interior o nome e apelidos do autor/a, domicilio, teléfono,
poboación de residencia, declaración formal de que a obra é axustada ás normas contidas na base segunda. Abriranse soamente os
sobres dos traballos premiados.
No caso de que as obras se remitan mediante correo electrónico, á conta: concello.paradela@eidolocal.es, deberán enviarse no mesmo
correo electrónico, dous arquivos en formato PDF, un co contido da obra e outro onde constará o lema que distinga o traballo, no que
conterá, no seu interior, o nome e apelidos do autor/a, domicilio, teléfono, poboación de residencia, e declaración formal de que a obra
é axustada ás normas contidas na base segunda.
Este segundo arquivo será custodiado pola Secretaría do Concello, entregando unicamente ao Xurado a obra e o lema da mesma.
No caso de participación en ambos apartados; deberase concursar en cada modalidade por separado, utilizando un lema propio en cada
caso e presentando a obra por separado.
Premios: establécese un premio de 600 € para a obra que resulte seleccionada polo Xurado dentro do apartado de poesía e outro de
600 € para a obra que resulte seleccionada dentro do apartado de narrativa.
O autor ou autores premiados convocaranse ao acto de entrega de premios, o día que estableza o xurado.
O Concello de Paradela resérvase, en exclusiva, o dereito de edición das obras premiadas e accesits durante o prazo máximo de doce
meses, contados dende o momento do fallo.
Maís información en: www.paradela.es

I Concurso de fotografía Fundación Foltra



A Fundación Foltra convoca (http://www.proyectofoltra.com/index.php/es/noticias/557-bases-para-
el-i-concurso-de-fotografia-fundacion-foltra) o seu I concurso fotográfico sobre dous temas:
1º- Sobre calquera actividade da Fundación Foltra
2º- Libre: viaxes, retratos, paisaxe, deporte...
O tamaño aproximado das fotografías será de 20 cm o lado menor e 40 cm o lado maior.
O número de fotografías por participante será dun mínimo de tres por tema. Sendo estas orixinais e inéditas.
Os traballos entregaranse en sobre pechado co pseudónimo como remite, co seguinte contido:
- as fotografías, cada fotografía levará un título escrito por detrás, xunto a un pseudónimo.
Outro sobre pechado, co pseudónimo e o título das fotos escrito por fóra, o autor introducirá os datos persoais (nome, apelidos, DNI,
dirección, correo electrónico e teléfono).
As fotografías serán enviadas antes do 30 de novembro de 2012 ao seguinte enderezo:
I Concurso de fotografía Fundación Foltra
Travesía de Montouto 24, 15886 Teo (A Coruña)
O fallo do xurado será o 12 de decembro, será público inapelable e non quedará deserto. Todos os concursantes e interesados poderán
estar presentes na apertura dos sobres, así como no xuízo crítico dos traballos celebrándose a continuación un coloquio. Todo isto terá
lugar no mesmo acto ás 20:00 h.
O xurado estará composto por un só experto fotógrafo (Tino Martínez), da enteira confianza da Fundación Foltra, o cal tamén se brinda
a conversar e aclarar o necesario ao finalizar o xuízo crítico.
De todas as fotografías recibidas serán seleccionadas 3 por tema, que recibirán os seguintes premios:
- Primeiros premios: un fin de semana nun balneario.
- Segundos premios: lote de viño da adega Dinastía Vivanco.
- Terceiros premios: cheque regalo para o Spa da Quinta dá Auga para 2 persoas.
Todas as fotografías presentadas quedarán en propiedade da Fundación Foltra. Pasarán a formar parte do arquivo da Fundación Foltra
que poderá facer uso destas na forma que estime oportuna (como por exemplo: ser expostas pola Fundación no Centro, na súa páxina
web, na súa páxina de facebook ou en calquera espazo que a Fundación Foltra estime oportuno)
Máis información en: www.proyectofoltra.com

Xornadas sobre desemprego,emprendemento e autoemprego xuvenil 23 e 24 de novembro.


A Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado da Consellería de Traballo e Benestar organiza os vindeiros días 23 e 24 de novembro de
2012 unhas xornadas sobre desemprego, emprendemento e autoemprego xuvenil en Santiago de Compostela, enmarcado dentro doproxecto europeo Xuventude en Acción.
O obxectivo da xornada é analizar a actual situación de desemprego, presentar e compartir boas prácticas para o fomento da empregabilidade,
establecer un espazo de traballo en rede, fomentar a inclusión en programas europeos dando a coñecer as posibilidades de
finanzamento.
• Destinatarios:
- Representantes de asociacións xuvenís.
- Monitores xuvenís
- Técnicos de xuventude de entidades públicas.
- Representantes políticos en materia de xuventude
- Líderes de organizacións estudantís.
- Mozos e mozas non asociados.
• Número de prazas:
75 prazas
• Prazo de inscrición:
Do 16 de outubro ao 9 de novembro de 2012.
As prazas serán cubertas por rigoroso orde de inscrición.
• Requisitos de participación:
Os solicitantes que non reciban correo de confirmación nos dez días seguintes ao rematar o prazo de inscrición, entendérase que non
obtiveron praza.
A asistencia a xornada inclúe aloxamento en réxime de pensión completa en cuartos de uso dobre, agás os residentes do Concello de
Santiago ou concellos limítrofes.
Os participantes que teñan confirmada a súa praza e non asistan ás xornadas deberán aboar os gastos de reserva de aloxamento e
manutención, se non o comunican á organización cunha antelación de 48 horas de inicio da xornada (salvo a non asistencia por causa
de enfermidade ou falecemento dun familiar).
• Programa de actividades:
Venres 23 de novembro
09.00 horas: chegada dos participantes e entrega de documentación.
10.00 horas: presentación das xornadas por un representante da Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado.
10.15 horas: grao de coñecemento e explicación do programa “Xuventude en Acción”.
11.00 horas: relatorio sobre o desemprego xuvenil.
11.45 horas: pausa café
12.15 horas: programas europeos para emprendedores.
13.00 horas: panel de experiencias programas Erasmus e Leonardo da Vinci.
14.00 horas: xantar.
16.00 horas: mesa redonda sobre emprendemento e autoemprego xuvenil.
17.15 horas: visita viveiro de empresas.
19.00 horas : fin de xornada.
21.00 horas: cea.
Sábado 24 de novembro
09.30 horas: exposición de políticas de emprego xuvenil en España, Hungría, Italia, Bulgaria, Romanía, Letonia, Turquía, Polonia,
Portugal e República Chega.
10.45 horas: relatorio sobre a maduración de ideas para os xóvenes emprendedores.
11.45 horas: pausa café.
12-15 horas: talleres de coaching e liderado empresarial; xestión marketing empresa-redes sociais; e estranxeiras de inclusión
para xóvenes con menos oportunidades.
13.45 horas: avaliación.
14.00 horas: clausura da xornada.
15.00 horas: xantar.
O lugar da xornada será confirmada aos participantes.
Para mais información:
- www.xuventude.xunta.es
- xuventude@xunta.es
- Teléfono número 981 544 645
- Formulario de inscrición: http://xuventude.xunta.es/201209288865/desemprego-emprendemento-e-autoemprego-xuvenil.html
- Folleto informativo: http://xuventude.xunta.es/uploads/ARCHIVOS_XUVENTUDE.pdf

GALICIA POLIS do 5 ao 13 de novembro de 2012: proxecto de democracia participativa



A Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado da Consellería de Traballo e Benestar , xunto coa Fundação Bracara Augusta, entidade
responsable da organización de Braga 2012, Capital Europea da Xuventude, a Federação Nacional de Associações Juveniles (Portugal)
e a Federación de Asociacións Xuvenís de Galicia, poñen en marcha o proxecto Galicia Polis.
O proxecto Galicia Polis está enmarcado dentro da acción 1.3 Democracia Participativa do programa europeo Xuventude en Acción.
O obxectivo desta acción é poder desenvolver actividades que permitan aos mozos de toda a Unión coñecer en profundidade como
funcionan os procesos democráticos, así como recoller as propostas dos propios mozos para mellorar a participación xuvenil nestes
procesos.
Na nosa comunidade, Galicia Polis celebrará entre o 5 e o 13 novembro de 2012 unha serie de seminarios preparatorios en 8 localidades
diferentes, para abordar e debater unha serie de temas de interese dende unha perspectiva de democracia participativa.
Posteriormente, entre os días 21 e 23 de novembro, Braga acollerá un seminario final onde se debaterán e se poñerán en común as
conclusións da mocidade lusa e galega, para a elaboración dun documento final.
• Obxectivos do proxecto:
- Analizar, discutir e promover a participación dos mozos e mozas nas políticas de xuventude a través do Diálogo estruturado no eido
das entidades locais das dúas rexións: Galicia e Norte de Portugal.
• Datas , lugares de celebración e temática:
DATA CIDADE HORARIO LUGAR DE CELEBRACIÓN TEMA SEMINARIO
5 de novembro Tui 19-21h. Casa da Xuventude Cooperacións Transfronteiriza
5 de novembro Pontevedra I.E.S. Valle Inclán Iniciativa emprendemento
12 de novembro Lugo 19-21 h. Centro Residencial Lug Emprender no interior
13 de novembro Ourense 19-21h. Residencia Xuvenil Florentino López
Cuevillas
Crea igualdade a través do emprendemento
DATA CIDADE HORARIO LUGAR DE CELEBRACIÓN TEMA SEMINARIO
6 de novembro Vigo 19-21h. Residencia Xuvenil Altamar Voluntariado e asociacionismo
7 de novembro Santiago 12-14 h. Centro coordinador de información
xuvenil
Crise perspectiva
8 de novembro Ferrol I.E.S Saturnino Montejo Emprendemento cultural
9 de novembro A Coruña I.E.S.Calvo Sotelo Cooperativismo
• Destinatarios:
- Mozos e mozas de 18 a 30 anos.
• Número de prazas por convocatoria aberta.
- 30 prazas por seminario.
Os participantes poderanse inscribir en tódalas convocatorias, agás nos centros de ensino que vai dirixida ao alumnado destes centros.
Os participantes para o seminario final do 21 ao 23 de novembro que se celebrará en Braga (Portugal), serán seleccionados de entre
os participantes dos distintos seminarios celebrados en Galicia.
• Prazo de inscrición:
O prazo de inscrición comeza o 16 de outubro e remata:
- O 31 de outubro ás 12:00 horas, no caso do seminario de Tui
- O 5 de novembro ás 12:00 horas, nos casos dos seminarios de Vigo e Santiago
- O 9 de novembro ás 12:00 horas, nos casos dos seminarios de Lugo e Ourense.
Os participantes admitidos recibirán un correo electrónico de confirmación da praza
- Máis información:
- www.xuventude.xunta.es
- xuventude@xunta.es
- 981 544645 - 981 544869
- Formulario de inscrición: http://xuventude.xunta.es/201209288867/seminarios-galicia-polis.html

Medrando: Obradoiros de Emprendemento 2012


A Asociación Plataforma polo Emprego no marco do programa Emerxendo (proxecto integral para o
emprendemento e dinamización socioeconómica en áreas rurais e semiurbanas) pon en marcha a actividade
Dinamización de creación de empresas “Medrando, Obradoiros de Emprendemento 2012”
A convocatoria (http://www.plataformapoloemprego.org/images/stories/documentos/folleto%20
e%20inscricin.pdf) vai dirixida a todas as persoas interesadas.
O obradoiro ofrece un itinerario completo que inclúe:
- Curso de formación empresarial básica totalmente gratuíto.
- O asesoramento e tutela personalizada para cada proxecto
As persoas interesadas poden remitir o formulario de inscrición ao enderezo: electrónicoplataformaemprego@gmail.com ou por fax ao
981 580 506.
O curso desenvolverase os días 23,24 e 25 de outubro dende as 16:30 ata ás 19:30 no Centro Sociocultural de Fontiñas, en Santiago
de Compostela.

O prazo de inscrición remata o 19 de outubro.
Máis información Plataforma polo Emprego, tel.: 981 580 506.
www.plataformapoloemprego.org

IV Afterwork Emprega Talento, "Deseña o teu futuro", 30 de outubro de 2012.


No marco do proxecto europeo Emprende, o vindeiro 30 de outubro terá lugar o cuarto Emprega
Talento organizado pola Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado en colaboración con APD
(Asociación para el progreso de la dirección). A xornada terá lugar na cidade de A Coruña, no Centro
social Novacaixagalicia (r/ Cantón Grande, n.º 21-23).
O prazo de inscrición estará aberto do 17 ao 29 de outubro e as prazas serán cubertas por rigorosa
orde de inscrición ata completar aforo.
Emprega Talento é un espazo de encontro, coñecemento, información e de formación en habilidades, e, sobre todo, en relacións; un
espazo aberto cara a embregabilidade de mozos e mozas, así como para a creación de oportunidades mediante o intercambio e posta
en común de ideas. Entre outros, os obxectivos principais de Emprega Talento é a posta en contacto da xente nova coa realidade empresarial
actual; unha mostra das demandas das empresas no momento de selección dos seus profesionais e futuros directivos; ofrecer
aos mozos e mozas unha alternativa para poder acadar novas oportunidades laborais; promover a participación, o intercambio de ideas
e a colaboración entre os mozos e mozas e os directivos; e fomentar o espírito empresarial da xente nova.
Emprega Talento inspírase no formato Afterwork, que promove o coñecemento e as relacións de tu a tu, creando un escenario participativo
e distendido. A xornada que se iniciará ás 18.00 horas desenvolverase en dous bloques:
- Bloque I: conferencia – obradoiro” o futuro está nas túas mans e o liderado optimista”.
- Bloque II: mesa de experiencias prácticas “talento mozo, que buscan as empresas?”

No transcorrer da tarde os mozos serán partícipes en relatorios sobre liderado, talento, valores, traballo en equipo, experiencia, éxitos
e fracasos, motivación, innovación, ..., poderán ser parte activa nos relatorios e obradoiros con directivos de recursos humanos de
distintas empresas galegas.
Para finalizar a xornada, o programa desenvolverase no Espazo Ágora: un punto de encontro que permite as relacións, o intercambio
de ideas, a información o coñecemento a través de actividades paralelas: obradoiros de búsqueda activa de emprego , workshop de
habilidades para o directivo do futuro, traballo en equipo con Show Cooking e Coffee&Talente.
O proxecto Emprende, financiado polo programa de cooperación transfronteiriza Galicia – Norte de Portugal (POCTEP), ten como obxectivo
principal fomentar a creación de empresas, de emprego e autoemprego para mozos e mozas, promovendo actividades que convertan
o espazo de cooperación transfronteirizo nun marco atractivo para novas actividades económicas e empresariais.
Co programa Emprega Talento preténdese unir baixo un mesmo abano a estratexia da administración pública, neste caso da Dirección
Xeral de Xuventude e Voluntariado, e de diversas empresas, como o caso de APD, para que o talento da xente moza quede no territorio
da nosa comunidade autónoma, ofrecendo á xuventude unha alternativa para detectar oportunidades laborais e promovendo novos
proxectos empresariais e o espírito emprendedor dos mozos e mozas da espazo transfronteirizo.
- Teléfono número: 981 544 645.
- E-mail: xuventude@xunta.es.
- Formulario de Solicitude: http://xuventude.xunta.es/201012028054/emprega-talento.html
- Máis Información: descarga o PDF: http://xuventude.xunta.es/uploads/afterwork-gal_3.pdf


Pasarela: Prácticas profesionais para titulados de FP Grao Superior


Boletín Ponteemprego nº 111 (24/10/12)

Enlace ao boletín:
http://www.proxectoiles.eu/PONTEemprego/Boletin/111.-%20PONTEemprego%20111%20de%20data%2024-10-2012.pdf

La granja porcina Agromoscoso es ahora más competitiva gracias a la biomasa


Se trata de la granja porcina más grande de la Rias Baixas con una producción anual de más de 14.000 cerdos.
El proyecto, financiado por Fnenergia mediante una operación de “renting energético”, permitirá ahorrar más de 13.000€ anuales.
Una producción porcina más sostenible y un ahorro energético considerable que permita más viabilidad al negocio de la cría de cerdos es el objetivo de Granxas Porcinas Agromoscoso. Situada en el concello de Meis, empezó siendo una pequeña granja familiar y con un crecimiento acelerado desde 2005 ha conseguido llegar a ser actualmente el mayor centro de cría de las Rias Baixas con una producción de más de 14.000 gorrinos anuales y un censo de 600 madres. Se trata de una de las pocas granjas gallegas que cría y engorda animales en el mismo proceso, lo que hace que su producto sea de una elevada calidad.
Pero para llegar a ese nivel requería hasta ahora de un elevado consumo de energía ya que solo en el centro de cría y destete tienen un gasto energético en calefacción de más de 300.000 kw·h, consumiendo 22.980kg de propano, lo que supone un coste a la granja de 29.000€.
El proyecto, financiado por Fnenergia mediante una operación de “renting energético”, ha consistido en la incorporación de una caldera de Biomasa, que actuando paralelamente al sistema actual del centro permitirá ahorrar más de 13.000€ anuales. El centro de producción Agromoscoso dependía del GLP  para todos sus procesos. Desde ahora incorpora el Pellet como materia energética principal, reduciendo con ello además las emisiones de C02.

La exportación de vinos cae un 3% de enero a agosto, pero sube el 11,7% en valor


La exportación de vino español cayó un 3,1 % de enero a agosto respecto al mismo período del año anterior, con 13,87 millones de hectolitros, como consecuencia de la subida de precios que han experimentado por la menor oferta, lo que deja un crecimiento en valor del 11,7 %, hasta 1.523 millones de euros.



Según los últimos datos de la Agencia Tributaria, analizados por el Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv), la exportación de vinos cayó en el mes de agosto un 32,5 % en volumen respecto al mismo mes de 2011, aunque la fuerte subida de precios de casi el 50 % permite mantener el crecimiento de la facturación, en el 1,1 %.
Esta "mala evolución" en cantidades durante agosto, motivada por la escasez de vino y sus altos precios, lleva a una caída del volumen exportado durante los ocho primeros meses del año del citado 3,1 %, aunque se mantiene el crecimiento en valor, un 11,7 % más, hasta los 1.523 millones de euros, puntualiza el Observatorio.
El precio medio subió a 1,1 euros por litro
El precio medio se situó en 1,10 euros por litro, 15 céntimos por encima del mismo periodo anterior (+15,2 %).
Las cifras de los ocho primeros meses de 2011 muestran un crecimiento del valor, "aunque a un ritmo más lento", mientras que en volumen la evolución es ya negativa debido a la caída del vino sin denominación de origen (DOP) a granel, que sigue siendo el primer producto exportado por España con el 50 % del volumen total.
Estos vinos cayeron un 10,9 % en estos ocho meses, pero aumentaron en valor un 18,1 %, por la notable subida de precios (+32,5 %).
Respecto a los envasados con denominación de origen (DOP), subieron un 8 % en valor y el 8,6 % en volumen, con una ligera pérdida del precio medio, que se sitúa en los 2,93 euros por litro.
En todo caso, estos vinos suponen el 40,5 % de la facturación global de este sector.
"Más positivas aún" son las ventas de vinos envasados sin denominación de origen (+17,2 % en valor y +12,1 % en volumen, con un crecimiento del precio medio del 4,5 %, hasta los 93 céntimos).
Por otro lado, OeMv también destaca "el gran crecimiento" de las salidas de los vinos de aguja, mientras caen en vinos de licor.
La subida de precios de cavas y espumosos (+12,5 %) generó un valor en un 10,8 % mayor que en el acumulado a agosto de 2011, a pesar del descenso en litros (-1,5 %).
La subida de precios afecta a los mercados de granel
Esta subida de precios de las exportaciones de vino afecta a mercados que adquieren tradicionalmente granel -como China, Francia y Rusia-, ya que reducen sus compras en volumen.
Por el contrario, importadores en los que predominan los envasados de mayor precio medio, como EEUU o Reino Unido, crecen más en volumen que en valor, mientras que Japón "ofrece crecimientos realmente positivos en lo que llevamos de 2012".
Italia mantiene sus compras de vinos a granel, aun a precios un 43 % mayores, mientras que Alemania, en valor, y Francia en volumen, siguen siendo los principales destinos de nuestras exportaciones, según el Observatorio.

martes, 23 de octubre de 2012

Programa Think Big para proxectos xuvenís


thing_big_jovenesThink Big é un programa da Fundación Telefónica, que ten como obxectivo fomentar o espírito emprendedor entre a xente nova e axudar aos rapaces e rapazas de entre 15 e 25 anos que presenten ideas orientadas a modificar o seu contexto cotián.
Os proxectos deben contribuír ao desenvolvemento profesional do mozo e mellorar ou beneficiar á sociedade e ao seu ámbito. Non importa o pequena ou grande que sexa a idea: o importante é que axude a máis dunha persoa e sexan proxectos orixinais e positivos, que contaxien entusiasmo.
O prazo para inscribirse está aberto ata o 16 de novembro na webhttp://thinkbigjovenes.fundaciontelefonica.com/
Think Big seleccionará a idea e ofrecerá apoio para poder convertela en proxecto.
Seleccionaranse 100 ideas e os mozos dispoñerán de entre tres e seis meses para desenvolvelos. Think Big achegaralles unha axuda de 400 € para os gastos iniciais; talleres en habilidades emprendedoras, sociais e emocionais; un ámbito de comunicación para dar a coñecer o seu proxecto; e o apoio e seguimento dun experto mentor que será un empregado voluntario do Grupo Telefónica durante todo o proceso.
En 2013 algunhas destas ideas verán a luz como proxectos reais e os mozos poderán solicitar entón unha axuda superior.
Máis información en www.thinkbigjovenes.com

Soy pobre y compro ecológico


A menudo y particularmente desde que empezó a la crisis oigo furibundas diatribas contra la comida y/o productos ecológicos provenientes de personas que afirman no poder llegar a fin de mes y por lo tanto no poder preocuparse por si compran o no alimentos de buena calidad. Por lo visto lo único que importa es llenar el buche. El colmo de los colmos ha tenido lugar con la presentación de un informe, en mi opinión, bastante dudoso de la Universidad de Stanford que asegura que los alimentos ecológicos no presentan ninguna ventaja para salud a pesar de ser bastante más caros (sic).
Mis razones para dudar del estudio no son que lo haya realizado la Universidad de Standford, sino que en el mismo estudio se diga que lo que si tienen los alimentos ecológicos son cantidades sensiblemente inferiores de contaminantes químicos (¡o ninguna cantidad!) y hormonas/antibiótico en la carne (2º sic). Vaya, supongo que los sesudos eruditos de Standford no consideran esa una ventaja sanitaria sobre los demás productos agrícolas. Intentaré creerme que no hay oscuros intereses detrás de semejante afirmación.
Como siempre que aparece una de estas noticias, la red se hace eco y ahora mismo hay un interesante debate entre personas partidarias o en contra de los productos ecológicos. El debate ha llegado hasta el punto de que El Comidista le ha dedicado una entrada (La comida ecológica, ese supuesto lujo para pijos). Un blog, por cierto, que tiene todo mi respeto por su defensa de la comida sana, de temporada, de proximidad y, sí, ecológica.
Lo que no me gusta es que el autor comenta que el precio puede ser un factor decisivo para no poder comer ecológico y tras leer la cantidad de mensajes que generó la entrada a ese respecto, me decidí a escribir yo también sobre el asunto. ¿Que por qué? Por que yo soy pobre y consumo ecológico. Y si no consumo más ecológico es por razones de logística, más que por razones de economía.
Yo también solía quejarme de lo cara que era la comida ecológica, hasta que pasó algo en mi vida. Tuve un hijo, y decidí que ya estaba cansada de hablar y quería hacer algo. Quería que mi hijo tuviera acceso a una alimentación mejor, más sana, con menos fertilizantes y hormonas. Más tradicional y próxima, más de cuchara y de sobras, también. Y desde entonces empecé un viaje en el que he aprendido muchísimo. He aprendido a hacer compota y mermelada con la fruta de temporada, he aprendido a hacer pan y magdalenas, he aprendido a cocinar con lo que hay y a reinventar lo que sobra para que siga siendo comestible mañana.
El primer paso es cambiar de mentalidad: te apuntas a una cooperativa ecológica y tu vida da un giro de 180º. Ya no puedes comer, ni cocinar, lo que te apetezca. Puedes comer y cocinar lo que hay, y tienes que adaptarte al calendario. Mi vida ahora es diferente, tengo que planificar comidas y compras con mucha antelación, y necesito más espacio y tiempo, espacio para almacenar más cantidad (si compras a granel es más barato, si compras más cantidad es más barato, si compras de temporada es más barato), y tiempo para cocinarlo, porque una vez que llega la temporada de un alimento, compro varios kilos y lo cocino y lo guardo en diferentes preparaciones.
¿Y de donde saco más tiempo? Bueno, al nacer mi hijo también tomé otra decisión capital en mi vida: decidí trabajar menos. Soy autónoma, trabajo entre cuatro y seis horas al día, sólo de lunes a viernes y sólo mientras el niño está en el colegio (antes trabajaba todos los días y a todas horas). He tenido que reorganizar mi trabajo, reducir el número de clientes que tengo, y también educarlos en que ya no hay encargos de viernes a última hora que vayan a estar listos el lunes por la mañana. Y reduciendo el número de clientes y el número de horas, sí, mi salario se ha visto reducido. Y no, no gano mucho, algunos meses, algunas administraciones “se olvidan” de pagarme, otros meses otras administraciones deciden que aún estoy pagando pocos impuestos… No estoy en el paro, pero mi familia es de las que hacen malabares para llegar a fin de mes. Y eso no me impide comprar ecológico.
Gasto aproximadamente un tercio más que el resto de la gente en comida. Lo hago por la salud de mi hijo, y también por la salud de mi entorno, por la soberanía alimentaria de mi región y por tantas otras razones. Y si no compro más ecológico y aún hay un porcentaje variable, que puede alcanzar el 30% dependiendo del mes, de comida no ecológica en mi despensa, es por la logística. La cooperativa que me sirve la leche viene una vez cada tres semanas. No puedo comprar leche y yogures para tres semanas (mi hijo toma un litro aproximado al día, eso son 21 botellas de leche mínimo por pedido… no sabría ni dónde meterlo) porque se pone malo. Lo sustituyo con producto de proximidad de buena calidad, como la leche de la cooperativa ATO o el arroz Montsià.
Comprar y consumir productos ecológicos no depende del dinero que haya en casa, depende de en qué lo quieras gastar. En esta casa se come mucho arroz con verduras y poca carne. Ademas, el ocio de esta familia pasa muchas veces por excursiones al bosque o a los parques naturales cercanos, con la tienda de campaña y el tupper (con comida ecológica) a cuestas. Cortamos en dinero para viajes, teléfono móvil, electricidad, salidas al cine… y sin embargo, siento que mi vida ha ganado mucho en calidad. Nos ponemos enfermos menos y cuando nos ponemos enfermos, nos dura menos que antes. A largo plazo, también sé que estoy dejando mi dinero en puestos de trabajo decentes en mi región. No me parece tan caro.

Experiencias: Huertos escolares y juveniles en la ciudad: un espacio para el futuro



Información general

Nombre del proyecto: Huertos escolares y juveniles en la ciudad: un espacio para el futuro
Nombre del promotor: Asociación El Enjambre sin Reina, de Sevilla
Correo Electrónico: elenjambre@gmail.com
Teléfono:658766470
Página Web: http://www.ecolocal.es
Lugar de realización: Sevilla, Lecce y Viena

Descripción del proyecto

Resumen:
Octubre 2012.- Encuentro entre jóvenes de tres países (España, Austria e Italia) que desarrollan huertos urbanos y juveniles como herramienta para trabajar la protección medioambiental, la alimentación, la salud, la marginación, la soberanía alimentaria, etc.

Objetivos:
El presente proyecto se enmarca dentro de las iniciativas juveniles transnacionales. El grupo promotor es la Asociación El Enjambre sin Reina (Sevilla, España), y los grupos asociados son Verein Gartenpolylog (Viena, Austria) e Il Formicaio (Lecce, Italia).

Entre sus objetivos destaca:
Favorecer el diálogo y una colaboración internacional entre jóvenes europe@s, a fin de intercambiar aprender y crear acciones alternativas concretas para resolver los retos globales.
Investigar distintas alternativas sobre Huertos Urbanos y Escolares que se llevan a cabo en las localidades de los tres grupos participantes.
Crear un foro de encuentro donde intercambiar experiencias realizadas en los huertos de los países participantes.
Difundir los huertos urbanos y escolares como una alternativa que favorece la lucha contra la pobreza y la exclusión social.
Concienciar sobre la necesidad de cambiar aspectos concretos de nuestras vidas diarias, dando a l@s jóvenes herramientas para trabajar y difundir estos aspectos.
Fomentar, como alternativa concreta, la producción y el consumo de productos provenientes de agricultura ecológica y/o local.
Poner en marcha un proyecto de huerto escolar en España y en Italia.

¿Como?:
El proyecto se ha estructurado en varias fases:
Reunión de planificación de los tres grupos participantes.
Creación de un huerto escolar y juvenil en Sevilla.
Charlas y talleres en El Ecolocal sobre: soberanía alimentaria, diseño y permacultura, iniciativa de comercialización de productos ecológicos, el agua y su gestión, los imperios agroalimentarios en la Sierra de Grazalema, agricultura urbana en espacios reducidos, etc.
Visitas a la huerta de diferentes grupos: CEIP, IES, Máster en Desarrollo Económico y Sostenibilidad, Curso de Monitor/a de Educación Ambiental para Jóvenes Desempleados, etc.
Fiesta de la cosecha en el Huerto del Rey Moro.
Edición de un audiovisual que contiene los resultados del proyecto.

Resultados:
Cuantitativamente, el proyecto ha tenido aproximadamente como destinatari@s los siguientes datos:
Charlas y talleres en El Ecolocal: 300 personas.
Visitas a la huerta: 150 personas.
Fiesta de la cosecha: 100 personas.

Además, se ha creado una pequeña huerta escolar y juvenil en Las Casillas (Sevilla), aunque para las visitas se haya utilizado toda una huerta en producción como recurso educativo. Además de lo cuantitativo, entendemos que las charlas y talleres que se han realizado en El Ecolocal han sido muy positivas, por el interés mostrado por l@s destinatari@s.


Se ha generado un audiovisual que contiene los resultados del proyecto. Puede verse en:
El Enjambre Sin Reina on Vimeo
Parte 1
Parte 2

XORNADA DE DIVULGACIÓN DA FAUNA ACUÁTICA DO RÍO GAFOS


XORNADADE DIVULGACIÓN DA FAUNA ACUÁTICA DO RÍO GAFOS

¡ para que non vexas só o río coma unha masa de auga!
 Coñece a súa fauna acuática !
A participación é aberta e de balde a tódalas persoas que o desexen

Día : Domingo 28 de outubro do 2012
Lugar de saída:Estación de autobuses de Pontevedra
Hora: 10,00 h


Estas saídas consisten nunha inspección das condicións ecolóxicas dun treito de 500 metros de río. Para elo emprégase a metodoloxía de inspección do Proxecto Ríos, na que avaliamos a calidade do ecosistema acuático fixándonos en tres parámetros fundamentalmente: indicadores biolóxicos (identificación de macroinvertebrados); indicadores físico – químicos da auga (Tª, pH, nitratos, osíxeno disolto e transparencia); indicadores hidromorfolóxicos (calidade do hábitat fluvial e calidade do bosque de ribeira). Ademais, faise inspección de outros aspectos que poidan estar presentes no río como as alteracións e a biodiversidade de organismos que habitan no río. Esta metodoloxía é sinxela e segue as directrices establecidas pola Directiva Marco da Auga para a análise de calidade de masas de auga terrestres superficiais.

MAÍS INFORMACIÓN NO TELÉFONO : 639.813.645 -  Juan Ramón López Dominguez
VAIPOLORÍO protección,estudio e divulgación do Río Gafos - Próximas actividades : www.vaipolorio.org

1 OFICIAL 2º DE JARDINERÍA ANDALUCÍA

1 OFICIAL 2º DE JARDINERÍA
Publicado en: Boletín Oficial Junta Andalucia
Convocado por: AYTO. POSADAS
Fecha límite: Sin determinar
Para más información sobre esta convocatoria:


http://www.juntadeandalucia.es/eboja/2012/207/BOJA12-207-00007-16699-01_00015100.pdf 

¡¡EMANCÍPATE!! Guía de Vivienda y Emancipación Joven


La emancipación es una de las principales reivindicaciones de las personas jóvenes que viven en España. Vivir de manera autónoma, independiente, libre se ha convertido en la piedra filosofal de las políticas de juventud de nuestro entorno.
Esta guía ha sido elaborada con la indispensable colaboración de la entidad Provivienda en el marco de la colaboración establecida por ambas Instituciones entorno al programa de emancipación joven.
De igual forma es de destacar la importancia de las aportaciones teóricas aportadas por el Observatorio de la Juventud de España para la realización de la presentación de esta Publicación.
INDICE:
EL ALQUILER DE LA VIVIENDA: Recomendaciones previas; Partes que intervienen en la celebración del contrato; Gastos que origina el contrato de arrendamiento; La duración del contrato de arrendamiento; La renta: determinación y actualización; Gráfico dinámico actualizable con la evolución del IPC; Gastos repercutibles al arrendatario (*); Cesión del contrato, subarriendo y subrogación; Fianza arrendaticia; Otras Garantías para el arrendador: Avales y Fianzas Personales; Las obras; Alquiler de viviendas sujetas a algún régimen de protección; Finalización del contrato; Derecho de adquisición preferente; Alquiler con opción a compra; Ventajas Fiscales; Reducción por arrendamiento de vivienda.
COMPRA DE VIVIENDA: Observaciones previas; Tipos de Vivienda; Vivienda Protegida; La reserva o señal; El precontrato; El contrato de compraventa; La escritura pública. Notario y Registro; Impuestos y gastos; Las reclamaciones; Ventajas Fiscales.
FINANCIACIÓN DE LA VIVIENDA: Préstamos Hipotecarios; Elementos determinantes del coste del préstamo; Capital a pedir prestado; Tipos de interés; Comisiones; El sistema de amortización; Gastos de constitución de la hipoteca; Pasos en la contratación de los préstamos hipotecarios a través de entidades de crédito; Información precontractual; Fecha de información precontractual; Fecha de información personalizada; Operaciones previas a la emisión de la oferta vinculante; Oferta vinculante; Novación y subrogación; Documentación que exigen las entidades para solicitar un préstamo hipotecario; Pasos en la contracción de préstamos o créditos hipotecario a través de entidades no financieras; Ventajas fiscales.
COOPERATIVAS DE VIVIENDA: ¿Qué es una cooperativa de vivienda?; Funcionamiento; Ventajas e inconvenientes; Derechos y obligaciones del socio cooperativista; Transmisión; Otros aspectos de la Cooperativa.
PLAN ESTATAL DE VIVIENDA 2009-2012 -AYUDAS A LOS JÓVENES PARA EL ALQUILER O LA COMPRA DE VIVIENDA: Fundamentación; Fomento del alquiler y ayudas; Cuantía y gestión de la ayuda; Ayudas para adquisición de vivienda; Ayudas para la financiación de la adquisición de vivienda; Ayudas estatales directas a la entrada (AEDE); Ayudas a la rehabilitación; Renta Básica de Emancipación; Aranceles.
AYUDAS DE LAS CC.AA PARA EL ALQUILER O COMPRA DE VIVIENDA
GLOSARIO
ENLACES DE INTERÉS: Oficinas Liquidadoras ITP; Cooperativas; Fianza
LEGISLACIÓN

XXVI Concurso Internacional de Piano “Cidade de Ferrol”

pianoferrolO Concello de Ferrol organiza e patrocina o XXVI Concurso Internacional de Piano “Cidade de Ferrol”, que terá lugar en Ferrol entre os días 22 e 29 de novembro de 2012.
O Concurso está aberto aos pianistas de todos os países. Os candidatos deberán ter 16 anos como mínimo e 35 como máximo.
Os gastos de aloxamento, mantenza, desprazamento, etc. correrán a cargo dos concursantes.
Premios:Primeiro Premio: Diploma. 12.000 €
Segundo Premio: Diploma. 6.500 €
Terceiro Premio: Diploma. 4.000 €
Premio ao mellor intérprete de música española : Diploma. 2000 €
Premio “Gregorio Baudot” ao mellor intérprete galego : Diploma e concerto
Non poderán concursar os intérpretes que obtivesen o Primeiro Premio en anos anteriores.
A solicitude do boletín de inscrición deberá facerse á Secretaría do Concurso de Piano “Cidade de Ferrol” e deberá ser remitido a esta, debidamente cuberto.
O boletín de inscrición pode ser substituído por carta asinada pola persoa interesada, na que faga constar:
Nome, apelidos, idade, residencia e nacionalidade.
Centros nos que cursou os estudios; premios obtidos nas súas actividades musicais e un breve currículo da súa vida musical.
Títulos e autores das obras elixidas.
Que coñece as bases deste Concurso, está conforme con elas e acepta as decisións do Xurado.
Remitir a:
Concello de Ferrol. Secretaría do Concurso de Piano “Cidade de Ferrol”
Praza de Armas s/n. 15402 Ferrol. A Coruña
O prazo para presentar a solicitude estará aberto ata o 13 de novembro de 2012.
Máis información en www.pianoferrol.com

XVI Edición dos Premios de Contos Ilustrados

contosEntidade organizadora: Deputación Provincial de Badajoz.
Destinatarios: Maiores de 18 anos de calquera nacionalidad. As obras, escritas en castelán, non terán sido presentadas a ningún outro premio con anterioridade, nin terá comprometidos os seus dereitos con terceiros. Será inédita e orixinal.
Premio adulto e infantil de iguais contías: premio 6000 euros accésit 2000 euros.
Data límite de presentación: 9 de xaneiro 2013 entrega de traballos.
Máis información:
Deputación de Badajoz
Departamento de Publicacións
Rúa Felipe Checa 23 06071 Badajoz tlfno 924 212450
Páxina web: http://www.dip-badajoz.es/agenda/cultura/xvi_cuentos_ilustrados/cuentos.htm

6ª Convocatoria do Concurso de Historia para mozos Eustory

PDF Imprimir
imagesEustory é un concurso de historia para mozos de 4º ESO, Bacharelato, FP e ESPA que se celebra en toda España. Os mozos de 14 a 21 anos convértense en historiadores do que os rodea sacando á luz elementos clave da historia que non aparece nos libros de texto. Indagan no seu propio pasado sempre en relación a un tema específico, que na presente edición será "A miña familia na Historia".
Convocante: Real Mestranza de Caballeria de Ronda en colaboración coa Asociación de Profesores de Historia e Xeografía de Andalucía, Hespérides.
Premios:
1 Primeiro Premio: 2.000 €
5 Segundos Premios: 1.000 €
10 Terceros Premios:500 €
20 accesit de 200 €
Data límite de presentación: 16 de agosto de 2013.
Fonte ou páxina para máis información: http://eustory.es/