miércoles, 26 de septiembre de 2012

Ofertas de emprego para a vendima

Beletín Ponteemprego nº 107 (26/09/12)

Enlace ao boletín:
http://www.proxectoiles.eu/PONTEemprego/Boletin/107.-%20PONTEemprego%20107%20de%20data%2026-09-2012.pdf

“Small Foot: how to reduce your ecological footprint”

Asociación Biodiversa ofrece tres plazas para participar en el proyecto "Small Foot: how to reduce your ecological footprint" subencionado por el programa Juventud en Acción. Para participar debes tener una edad comprendida entre los 18 y 35 años y ser español o residente en España. El curso es en inglés y tiene lugar de este Sábado 29 de Septiembre al Domingo 7 de Octubre en Valeri, un pueblo asturiano cercano a la costa.
Se cubren el 70% de los gastos de viaje, y el 100% de los costes de alojamiento, manutención, formación, materiales...
¡Los participantes tendrán la oportunidad de convivir con jóvenes de 11 países diferentes!
Para solicitar participación, enviar cuanto antes un correo adjuntando el CV a asociacionbiodiversa@gmail.com.
Fuente: http://biodiversablog.wordpress.com/2012/07/09/proyecto-small-foot-aprobado/
 

La Semana Verde de Galicia volverá a convertirse en un gran certamen multisectorial de muestras y ocio del 13 al 16 de junio de 2013

De forma paralela se celebrará el Salón de Alimentación Salimat, que seguirá manteniendo su carácter profesional

• LA DIVERSIDAD Y LAS NOVEDADES MARCARÁN TANTO EL ÁREA EXPOSITIVA COMO SU COMPLETO PROGRAMA DE ACTIVIDADES
Silleda, 26 de septiembre de 2012.- El recinto Feira Internacional de Galicia acogerá del 13 al 16 de junio de 2013 la 36ª edición de la Semana Verde de Galicia.

En esta convocatoria se convertirá nuevamente en el mayor certamen multisectorial de muestras y ocio de España, revalidando la excelente acogida de este modelo ferial abierto a todos los públicos adoptado con éxito en 2009 y que hoy es refrendado tanto por expositores como por visitantes.

La organización de la Semana Verde 2013 está ya trabajando para ofrecer una edición en la que la diversidad y las novedades marquen tanto su área de exposición, en la que se concentrarán cientos de empresas de los más variados sectores, como su programa de actividades, que buscará innovar para sorprender a los asistentes. De este modo se buscará repetir la importante generación de negocio de la pasada edición, la cual sorteó la coyuntura general y originó cientos de operaciones comerciales.
  
En las mismas fechas se celebrará también el 17º Salón de Alimentación del Atlántico, Salimat 2013, que seguirá manteniendo su carácter profesional, con el reto de constituirse en escaparate de novedades y punto de convergencia del sector de la alimentación y la gastronomía en el noroeste peninsular.

Edición de 2012
La 35ª Semana Verde de Galicia, que tuvo lugar del 14 al 17 de junio del presente año, estuvo marcada por una gran afluencia de público. Así, más de 100.000 visitantes acudieron para conocer las novedades de las 667 firmas expositoras de 14 países presentes en el área expositiva y para participar en las 80 actividades celebradas, las cuales supusieron una cifra récord.

En Salimat tuvieron lugar más de 900 encuentros de negocio entre profesionales, empresas y distribuidores, celebrados en el marco de los Encuentros Nacionales e Internacionales de Compradores y en las Visitas Asesoradas llevadas a cabo por la Organización.

Proxecto YUZZ


140_492_verticalA Consellería de Traballo e Benestar e a Fundación Banesto colaboran para impulsar o espírito emprendedor entre os mozos e mozas galegos. Ambas partes veñen de firmar un convenio de colaboración co fin de traer o programa Yuzz da Fundación Banesto a Galicia. Esta iniciativa, dirixida á xuventude entre os 18 e os 30 anos, ten como obxectivo estimular ideas innovadoras de base tecnolóxica que poidan ser susceptibles de traducirse nun proxecto empresarial.
Grazas a esta colaboración, A Coruña, Lugo, Ourense e Vigo entrarán a formar parte das outras 35 localidades españolas onde xa está presente este programa da Fundación Banesto, que funciona como un viveiro de formación e asesoramento.
O programa Yuzz pon a disposición dos seleccionados o soporte necesario para desenvolver a súa idea no mercado: unha rede de expertos, formación empresarial, asesorías e titorías personalizadas, unha plataforma de traballo colaborativo en liña, así como todo o soporte administrativo e xurídico preciso en caso de que a súa idea poida materializarse nun proxecto empresarial
Serán un máximo de 80 o número de participantes seleccionados en Galicia. A convocatoria de recepción de candidaturas permanecerá aberta do 17 de setembro ao 31 de outubro
Unha vez finalizado o proceso de formación e asesoramento de sete meses de duración que se realiza en todos os centros Yuzz, os mellores participantes realizarán unha viaxe a Silicon Valley, a meca mundial da innovación no eido das novas tecnoloxías.
Ademais, ao concluír o ano, os tres mellores proxectos de entre todos os finalistas a nivel nacional recibirán unha dotación económica (30.000, 20.000 e 10.000 euros) para colaborar na materialización da súa idea empresarial.
Máis información e inscrición en
http://www.yuzz.org
http://www.yuzz.org/participa

jueves, 20 de septiembre de 2012

Amplíase o prazo para participar na II edición dos Concursos polo Territorio de ADEGA




concursosT2Lugo, 19 de setembro de 2012.  Dentro da campaña “PONTE NO MEDIO. MÓVETE POLO TERRITORIO”, cuxo lanzamento tivo lugar o 16 de abril do pasado ano en Santiago de Compostela,  ADEGA convoca unha nova edición dos concursos de fotografías e de relatos co gallo de que a sociedade retrate o estado actual do territorio galego a través da imaxe e da palabra. Ademais lanza unha primeira edición dun concurso de curtametraxes. Até o 1 de novembro haberá prazo para presentar obras aos concursos de fotografía, relato e curtametraxes polo Territorio, patrocinados pola Área de Cultura e Deporte da Deputación de Lugo.
Estes concursos pretenden facer participativa á cidadanía galega na reivindicación dunha ordenación territorial sustentábel na que se freen as ansias especulativas dos poderes privados sobre o territorio en conivencia coa administración pública, e na que se propoñan alternativas máis coherentes coa defensa ambiental, coa cohesión social e coa posta en valor do noso patrimonio cultural.
As fotografías deberan ter como obxecto mostrar os efectos de actividades humanas que supoñen unha agresión ao noso país xa sexa contra o patrimonio, a cultura, a paisaxe ou a identidade territorial. Tamén se poden enviar fotografías que amosen exemplos de posta en valor do territorio. Cada participante poderá presentar como máximo un total de 4 fotografías cos seus datos persoais e a localización xeográfica das imaxes, que poderán ser enviadas á organización ecoloxista a través do e-mail: culturaeterritorio@adega.info
Establécense dúas categorías de participación: a xuvenil, ata os 16 anos, e a de adultos/as, para maiores de 16 anos. O prazo para presentar as fotografías remata o día 1 de Novembro do 2012.
Os relatos curtos poderán ser historias fantásticas, feitos reais ou experiencias propias sempre e cando o eixe do relato xire arredor das visións que a poboación galega ten sobre o lugar no que vive; como é, como foi, como quixeramos que fose, a importancia da súa conservación, as agresións sufridas polo mesmo, etc. Cada participante poderá presentar un máximo de 2 relatos inéditos en lingua galega, que terá que enviar por correo postal ao enderezo de ADEGA Lugo: Avenida Fontiñas, 180 Entrechán, 27002 Lugo.
Para esta convocatoria tamén se establecen as categorías xuvenil e a adulto/a e o prazo límite de presentación das obras remata o día 1 de Novembro de 2012.
I Concurso de curtametraxes “E TÍ QUÉ É O QUE VES?”
As curtametraxes de ficción, documentais ou animación deberán dar mostra de exemplos de posta en valor da nosa cultura e territorio e/ou denunciar aquelas actuacións que agreden os mesmos. Cada participante poderá presentar un máximo de 4 creacións audiovisuais, que terá que enviar, en formato DVD, por correo postal ao enderezo de ADEGA Lugo.
Establécese unha única categoría para este concurso e o prazo límite de presentación dos traballos remata o día 1 de Novembro de 2012.

PEÓN VENDIMA

Publicada: Proxecto ILES 19/09/2012
Empresa: ADER Recursos Humanos selecciona
Localidade: Tomiño
Requisitos: Vendimia e carga e descarga de caixas. Carné e vehículo propio para
desplazarse ás fincas. Dispoñibilidade para traballar de luns a domingo.
Residencia en Tomiño ou arredores
Condicións: Réxime agrario. Salario fixo por hora traballada
Contacto: Enviar CV co asunto Vendimia Tomiño
seleccion.vigo@ader.net
T. 986 43 95 71

PROFESOR/A DE CATA DE VIÑOS


Publicada: Proxecto ILES 19/09/2012
Empresa: Consultoría de formación Sotom
Descrición: Encargarase dos cursos de cata de viños no sector de hostalería, en
hoteis e restaurantes
Requisitos: Experiencia mínima dun ano
Contacto: Enviar CV a henriqueta@sotomformacion.com

Ponteemprego nº 106 (19-09-2012)

Boletín: http://www.proxectoiles.eu/PONTEemprego/Boletin/106.-%20PONTEemprego%20%20106%20de%20data%2019-09-2012.pdf

Jóvenes y urbanitas, perfil de los nuevos emprendedores en el ámbito rural

Las iniciativas se centran en productos ecológicos o poco introducidos como "mini" hortalizas y frutas





La técnica de UU AA Paula Conte se dirige a un transeúnte durante la campaña informativa de ayer.  // R. V.
   La técnica de UU AA Paula Conte se dirige a un transeúnte durante la campaña informativa de ayer. // R. V.



MARCOS QUINTAS - PONTEVEDRA Los emprendedores miran ahora hacia el rural. Ante un mercado laboral estancado, ideas comerciales que se repiten y una caída de consumo que afecta sobre todo a bienes y servicios de segunda necesidad, son más los que tratan de establecerse en el campo para poner en marcha negocios agrícolas o ganaderos. El sector primario, aunque tampoco escapa de la situación económica, parece menos tocado. En la comarca de Pontevedra son menos de 700 los parados que se registran en estas actividades de un total de 21.000. Desde Unións Agrarias (UU AA) admiten que "cada vez son más" los que prueban suerte, sobre todo jóvenes y urbanitas.
La central mayoritaria entre los agroganaderos expone que el panorama de recesión también ha afectado y de hecho en la zona centro de la provincia, desde 2009, más de 500 profesionales dejaron de cotizar a la Seguridad Social. Pero aunque ello evidencie que el empeoramiento también afecta, el hecho de que sea una de la labores que mejore resiste anima a poner en marcha estas iniciativas. Sobre todo, vinculadas a la agricultura ecológica o muy especializada, siempre tratando de innovar para introducir en Galicia cultivos de los que no hay oferta o están escasamente introducidos.
"Estamos recibiendo muchas consultas de gente que se quiere dedicar a esto, urbanitas, sobre todo gente joven", comentan desde el colectivo. Una de las apuestas por las que más se está optando en este terreno es el de las miniaturas o frutas ´baby´. Productos cuya demanda se produce sobre todo desde la hostelería y la restauración. Y es que estas fuentes apuntan que ésta de una de las ideas por las que más se decantan aquellas personas procedentes de ámbitos urbanos, la de explotaciones agrícolas muy especializadas y vinculadas directamente a peticiones de restaurantes. Conscientes de que este tipo de productos tiene en estos tiempos menos tirón entre las familias, optan por materia prima cuya principal cartera de clientes sean otras empresas.
"Empiezan a ser habituales los casos de desempleados que viven en la ciudad y que se plantean hacer algo en fincas que sus abuelos tienen en las aldeas y que están sin trabajar", explica una portavoz del sindicato. Lo que se presupone como un menor coste lleva a que mayoritariamente los nuevos emprendedores en el sector primario se decidan más por la agricultura que por la ganadería. De todas maneras, también se tiene constancia de jóvenes que optan por esta vía, de igual modo muy vinculada a las peticiones de restaurantes. El de los pollos picantes es uno de los ejemplos de la nueva ganadería.
La tendencia, al menos por ahora, sigue en aumento. Algo que se ve con buenos ojos dado que, además de dar mayor fortaleza al sector primario, sirve también para aportar nuevos aires y posibilidades de negocio. Además, muchos ven en estas posibilidades económicas que ofrece el campo un paso adelante en el objetivo de frenar el despoblamiento de las localidades del rural.
Ayudas europeas para productos de calidad
Unións Agrarias montó ayer en la Praza de Ourense un expositor para promocionar la Política Agraria Común (PAC) con motivo del 50 aniversario de esta herramientas a la que se acogen miles de agroganaderos gallegos. Con esta campaña se quiere concienciar a los consumidores de la "importancia" que este programa tiene tanto para la calidad del producto como para mejorar las condiciones de trabajo de los productores.
Como gancho para el público Unións Agrarias ofertó a los transeúntes licores, galletas o mermeladas, constatando un "desconocimiento generalizado", de la población sobre la importancia que tienen las ayudas europeas para que los alimentos del agro gallego lleguen a sus mesas. Entre lo que más llamó la atención de la ciudadanía se encuentra una "guía de buenas prácticas para el consumidor de productos agroalimentarios", según han explicado. La técnica de UU AA Paula Conte comentó que "si bien hay muchas guías para el productor de carne, leche o las conserveras, el consumidor no suele estar bien informado".
En este sentido, Conte insistió en la importancia que tiene para el agricultor que el ciudadano pueda diferenciar correctamente las etiquetas y los sellos de calidad para "hacer una compra con criterio". "La gente se deja llevar por el precio", han lamentado representantes de la central sindical, pero en "el pequeño comercio se valora cada vez más el producto de temporada e incentiva la economía local", defendieron.

Cursos de "Biomasa: uso y aplicaciones" y "Experto en instalaciones con calderas de biomasa!

CURSO “BIOMASA: USO Y APLICACIONES” (75 HORAS)

CURSO “EXPERTO EN INSTALACIONES CON CALDERAS DE BIOMASA” (200 HORAS)

MODALIDAD A DISTANCIA CON APOYO DE PLATAFORMA ON-LINE.
Inscripciones hasta el 24 de septiembre de 2012

http://forestales.net/archivos/cursos/FOLLETO_Curso-BIOMASA.pdf

Seminario de Banda Deseñada na Escola Profesional de BD e Ilustración de Pontevedra

MIGUELANXO PRADO impartirá un seminario sobre banda deseñada na escola profesional de BD e ilustración "O Garaxe Hermético", que dirixe Kiko da Silva en Pontevedra. Se desenvolverá de outubro a xuño, en sesións de 3 horas, de 16:30 a 19:30, un venres ao mes.

Contamos cun aforo máximo de 17 persoas e precísase un mínimo de 12 para levalo a cabo.

Terá un custo de 50 euros ao mes para alumnos matriculados nos cursos profesionais da escola e 75 euros ao mes para o resto. Os que pagen o curso enteiro nun só pago faráselle un 3% de desconto.

Nos vindeiros días aparecerá a convocatoria para a matrícula na web da escola: www.ogaraxehermetico.com, coas datas precisas.

A nova tamén está na web de Miguelanxo Prado: http://www.miguelanxoprado.com/index.php?idIdi=2&s=18&idnot=20&cat=s

Saúdos O GARAXE HERMÉTICO, Escola Profesional de BD e Ilustración

Oferta de programas de cualificación profesional inicial en centros públicos de Galicia



Podes consultar a oferta formativa dos módulos do primeiro e do segundo curso dos programas de cualificación profesional inicial para o curso 2012/13, nos centros públicos, na páxina web http://www.edu.xunta.es/ ou no DOG do luns 13 de agosto de 2012.

Axudas a autónomos, centros de emprego e de inserción laboral



A Consellería de Traballo e Benestar convoca subvencións destinadas a sufragar os gastos de organización e funcionamento das entidades asociativas de Galicia de persoas traballadoras autónomas, das entidades asociativas de Galicia de centros especiais de emprego e das entidades asociativas de Galicia de empresas de inserción laboral, coa finalidade de apoiar de forma eficaz a consecución e o cumprimento dos fins que lle son propios, a través dos seguintes programas de axudas:
Programa de axudas ás entidades asociativas de persoas traballadoras autónomas.
Programa de axudas ás entidades asociativas de centros especiais de emprego.
Programa de axudas ás entidades asociativas de empresas de inserción laboral.
O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 18 de outubro de 2012.
Máis información no DOG do 18 de setembro de 2012 e en traballo.xunta.es

Ponteemprego nº 105 (13-09-2012)

Boletín:
http://www.proxectoiles.eu/PONTEemprego/Boletin/105.-%20PONTEemprego%20%20105%20de%20data%2012-09-2012.pdf

miércoles, 19 de septiembre de 2012

AGV-FRUGA XESTIONA UN ACORDO DE RECOLLIDA DE UVA PARA 30 VITICULTORES DA SUBZONA DO ROSAL CON ADEGAS DO SALNES

Fecha: 19/09/2012
Fuente: Asoc Galega de Viticultura
Nestes momentos a propia AGV-FRUGA sigue establecendo contactos con adegas para o suministro de uva dos seus asociados sempre e chegando a acordos garantindo o pago da uva co finanzamento do IGAPE.  
Tras o acordo acadado na semana pasada de compra de uva na DO Rías Baixas, e que conta co apoio e a xestión da AGV e a FRUGA, 51.000 kg e a uva de unha treintena de viticultores que por parte de duas adegas do Salnés recollerá a viticultores-as da subzona do Rosal que non tiñan garantida o destino da vendima despois que se comunicase dende as adegas da propia subzona a non recollida. Estes feitos poñen encima da mesa a necesidade de establecer referencias de prezos na compra e venda de uvas, coa figura do contrato homologado, e que permite a transparencia e boa fe nas transaccións económicas, condición previa a manter a estratexia de calidade e prestixio que atesoura a DO Rías Baixas puntos que a AGV-FRUGA defendeu nas ultimas xuntanzas do sector. Este agravio ven despois de ter unha vendima no 2011 con uns rendementos moi altos chegando acadando os 42.000.000 kg . Se as adegas verifican o negociado a semana pasada e coa necesaria aporte do financiamento a través do IGAPE evitarase a situación de confusión e agravios que se deron na ausencia de acordo no ano 2011 e neste momento a AGV-FRUGA defende este tipo de finanzamento seguro para o viticultor co cobro na sua totalidade en decembre do mesmo ano da colleita.

Nestes momentos a propia AGV-FRUGA sigue establecendo contactos con adegas para o suministro de uva dos seus asociados sempre e chegando a acordos garantindo o pago da uva co finanzamento do IGAPE.

A AGV e FRUGA fai un chamamento a todos os viticultores-as da subzona do ROSAL que o día 20 ás 20:30 horas na Sociedade Recreativa e Cultural de San Miguel de Tabagón asistan para informarlles o novo contrato homologado e tamén resolver calquer dubida sobre a situación real da recollida da uva nesta vendima

Cursos da Cruz Vermella Pontevedra Setembro/Outubro

Diferentes cursos:
  • Mediadores/as en Prevención de condutas violentas. 50 h
  • Intervención con menores con dificultade social. 20 h.
  • Monográfico de teleasistencia domicialiaria.
  • Primeiros Auxilios. 40 h.
  • Formación básica institucional.
  • Animación e estimulación xerontolóxica. 50 h.
  • Programa Familias Acolledoras.
  • Primeiros Auxilios no Deporte. 10 h.
Podes ver a descrición de cada curso no enlace na http://xuventude.pontevedra.eu/images/pdf/cvformacion.pdf
Informacion na Cruz Vermella Pontevedra ( r/ Cruz Vermella 26). Tel. 986 852115 pontevedra@cruzroja.es

Axudas a autónomos, centros de emprego e de inserción labora

empleo-jovenesA Consellería de Traballo e Benestar convoca subvencións destinadas a sufragar os gastos de organización e funcionamento das entidades asociativas de Galicia de persoas traballadoras autónomas, das entidades asociativas de Galicia de centros especiais de emprego e das entidades asociativas de Galicia de empresas de inserción laboral, coa finalidade de apoiar de forma eficaz a consecución e o cumprimento dos fins que lle son propios, a través dos seguintes programas de axudas:
Programa de axudas ás entidades asociativas de persoas traballadoras autónomas.
Programa de axudas ás entidades asociativas de centros especiais de emprego.
Programa de axudas ás entidades asociativas de empresas de inserción laboral.
O prazo para presentar solicitudes estará aberto ata o 18 de outubro de 2012.
Máis información no DOG do 18 de setembro de 2012 e en traballo.xunta.es

La UNED acepta el convenio y prevé abrir su aula en Vigo en un mes con ocho tutores

El acuerdo con el Concello solo necesita "pequeños retoques"




Mobiliario preparado ayer para su uso por el alumnado de la Uned en el Casco Vello.  // Jesús de Arcos
Mobiliario preparado ayer para su uso por el alumnado de la Uned en el Casco Vello. // Jesús de Arcos
 
 
ANTONINO GARCÍA El nuevo aula de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED) en Vigo será realidad el próximo mes de octubre. El convenio remitido por el Concello al Centro Asociado en Pontevedra ya está en manos de su asesoría legal para su revisión y en los próximos días se enviará al Ayuntamiento para realizar las correcciones que permitan su inmediata firma. La directora de la UNED en la provincia, la viguesa Beatriz Rodríguez, confirmaba ayer a FARO que "por fin" habrá un acuerdo satisfactorio para ambas partes y se podrá poner en marcha "una de mis aspiraciones" como responsable del centro.
"He visto el documento y no habrá ningún problema, tan solo faltan pequeños retoques a los que seguro que nos obligarán desde la asesoría", aseguraba ayer Beatriz Rodríguez. Esos puntos discordantes hacen referencia a términos legales que deberán aclararse en el convenio, aunque la directora cree que en esta ocasión no habrán objeciones para que se alcance un acuerdo definitivo. "Presiono todo lo que puedo para que se aceleren los trámites y creo que esta semana debería quedar todo listo para enviarlo de nuevo a Vigo", confirma.
Al tratarse de un documento diferente al convenio marco que la UNED utiliza para las aulas desplazadas de los centros asociados, algunos de los términos con los que ha sido redactado deberán ser retocados. De esta forma, la mención de la cesión de los locales por parte del Obispado de Tui-Vigo no deberá incluirse, así como la referencia a que los profesores-tutores únicamente tendrán vínculos contractuales con la UNED. En cualquier caso, Beatriz Rodríguez señala que uno de los puntos más conflictivos, la elección del coordinador, ha quedado resuelto y "no habrá inconveniente".
Aunque el plazo de matrícula ya se abrió el pasado 4 de septiembre y las clases comenzarán en octubre, las tutorías no lo harán hasta mediados de mes, por lo que la directora aclara que "sería muy optimista pensar que estará en funcionamiento a mediados de octubre". De todas formas, los alumnos matriculados en Pontevedra podrán trasladar sus tutorías a Vigo en cualquier momento.
Beatriz Rodríguez apunta que de las 6.000 personas que actualmente cursan estudios en la UNED, unas 1.500 pertenecen a la comarca viguesa. En los locales del CITIC de la rúa San Vicente comenzará a impartirse el curso de acceso para mayores de 25 años y, posteriormente, se podrán ir ampliando los grados en función de la demanda. "Estoy segura de que el aula funcionará muy bien y todos pondremos de nuestra parte para que así sea", señala. Sus previsiones apuntan a que serán necesarios unos ocho tutores y considera que el presupuesto inicial del aula –100.000 euros al año que aportará el Concello de Vigo– tiene "las cantidades adecuadas".

Y ya van 5000 visitas!

En menos de 9 meses hemos llegado a las 5000 visitas! 
Espero que el blog siga funcionando y os siga gustando la información que os colgamos!
Con todos los problemas que nos encontramos para poder empezar... quién diría que llegaríamos a este día... gracias chicos/as!

Cursos formativos gratuitos de orientacion laboral e Emprendemento


La Fundación RONSEL, entidad socia de RED ARAÑA, os invita a sus cursos formativos gratuitos:
RED DE CENTROS:
El programa Red de Centros de Empleo Joven, tiene como finalidad general, la mejora del nivel de vida y de la independencia, emancipación y autonomía mejorando su empleabilidad y capacidad emprendedora e iniciativa, articulando mecanismos de acompañamiento a jóvenes desempleados y desempleadas (menores de 30 años) a través de acciones que faciliten la puesta en marcha y consecución de procesos integrales de incorporación social y laboral.
Para ello se contará con diferentes talleres relacionados con:
  • Orientación Laboral
  • Emprendimiento
Fecha de Realización:
Del 25 de Junio al 29 de Junio en horario de 9:00 a 14:00

Para más información sobre este curso o reservar plaza, envía un mail a informacion.fundacionronsel@gmail.com indicando en asunto el nombre del curso o llama al 981 206 234
Si te interesan este tipo de eventos, puedes seguirnos en Facebook aquí  o en Twitter aquí
Y si todavía no conoces AIESEC, la organización de jóvenes más grande del mundo, quizás te interese esto: www.aiesecacoruna.org/aiesec

Guía práctica para hacer negocios en Europa

http://europa.eu/youreurope/business/index_es.htm

Programa actividades Casa da Muller

Desde a Concellería de Igualdade informan da ampla e diversa programación de actividades que a Casa das Mulleres acollerá durante os meses de setembro, outubro, novembro e decembro: xornadas, obradoiros, exposicións, ...

Destacamos as seguintes actividades:
  • Xornada formativa "A saúde desde a perspectiva de xénero" (inscrición ate 16 outubro)
  • Obradoiro "Comunicación en clave de xénero. Estratexias para a utilización dunha linguaxe inclusiva" (inscrición antes do 27 setembro)
  • Obradoiro "Xénero e igualdade de oportunidades entre mulleres e homes. Análise dos factores que interveñen na desigualdade" (Inscrición ate o 14 novembro ou 12 decembro)
  • Obradoiro "Relacións interpersoais e resolución de conflitos" (inscrición ate 5 novembro)
Cómpre suliñar que hai actividades para as que é preciso realizar inscrición previa. O arquivo adxunto amplia esta información: obxectivos e contidos da actividade, formadoras, datas de realización e periodos de inscrición.
Agardamos que esta programación sexa do voso interese e conte coa vosa participación
Agradecemos que difundades esta información entre os vosos contactos

Máis información:
Concellería de Igualdade
Concello de Vigo
Tlf. 986 810 284
Fax.986 430 082
www.igualdadevigo.org

Curso de Monitor de Tempo Libre



A Escola de Tempo Libre Rias Baixas vai impartir un curso de monitores de actividades de tempo libre en Pontevedra do 12/10/2012 ao 08/12/2012.
Máis información:
Praza Méndez Núñez, 1
36002 – Pontevedra
Telefono: 986 85 02 51
MAIL: escuelariasbaixas@ocupa.e.telefonica.net

Curso de Manipulador de Alimentos en Ponteareas

La Concejalía de Comercio del Concello de Ponteareas, que dirige Marisol Valado, en colaboración con la Antena Cameral, organiza un nuevo curso de Manipulador de Alimentos.



Este curso , que se impartirá en el Centro de Desarrollo Local de Ponteareas, tendrá lugar el 27 de septiembre en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Los asistentes que superen la prueba escrita, obtendrán un certificado que es necesario para desempeñar cualquier trabajo que requiera la manipulación de cualquier tipo de alimentos, como puede ser el caso de los establecimientos de hostelería o los supermercados.

El curso tendrá un coste de 25 euros (con un descuento para aquellos autónomos y empresas adscritas a la Cámara de Comercio).

Para más información e inscripciones:
Antena Cameral de Ponteareas
Centro de Desarrollo Local
Lomba do Cruceiro - Ribadetea
Tel.: 986 661 680.

Convocatoria 2012 de emprendemento social

O programa diríxese a empresas sociais de nova creación, empresas sociais novas e entidades sociais que inician a súa primeira ou nova liña de negocio. 
 
Data:
Prazo: ata o 22 de outubro de 2012
 
Organizada por:
Obra Social La Caixa
 
Requisitos:
  • Ser unha persoa física que desexa iniciar unha organización cunha das características descritas no punto seguinte.
  • Ser unha persoa xurídica rexistrada no Estado español e cumprir cunha serie de condicións:
    - Ser empresas sen ánimo de lucro ou empresas da economía social: fundacións, asociacións, cooperativas e sociedades laborais ou calquera sociedade participada maioritariamente por unha destas.
    - Ser unha microempresa, segundo os parámetros previstos pola Comisión Europea2, que son os seguintes.
      Estrutura: menos de dez traballadores.
      Volume: o seu volume de negocio anual ou ben o seu balance xeral anual non debe superar os dous millóns de euros.
     Ademais, debe cumprir os seguintes criterios de independencia: Independencia: o 25% ou máis do capital ou dos dereitos de voto non deberá pertencer a outra empresa nin conxuntamente a varias empresas que non respondan á definición de microempresa.
 
Enlace:
Bases convocatoria
O programa diríxese a empresas sociais de nova creación, empresas sociais novas e entidades sociais que inician a súa primeira ou nova liña de negocio.
 
Dotación:
Apoio económico
Formación en xestión empresarial
Acompañamento na implementación
Traballo en rede
Difusión das iniciativas
 
Información:
Obra Social ”La Caixa”
Tel.: 902 22 30 40 (de luns a venres, de 9.00 a 20.00 h)
emprendimientosocial@fundacionlacaixa.es
http://obrasocial.lacaixa.es/

CURSO MONITOR/A DE ACTIVIDADES NÁUTICAS PARA PERSOAS CON DISCAPACIDADE


O  curso celebrase  en  Marin e pertence á  programación AFD ( accións  formativas para desempregados)  da Conselleria de Traballo.

Para poder acceder al curso es imprescindible tener titulación náutica (PER, Monitor Nautico...)

O curso comeza  o  luns  24 de setembro e ten unha duración de  318 horas lectivas.
Información no tel. 986 88 03 00

martes, 18 de septiembre de 2012

Increíble pero cierto!!

Venga que llegamos...
A puntito para las 5000 visitas!!!

Gracias a todos y todas!!
Espero que sigamos así y que os interese todo los que colgamos!!

Novo Viveiro de Empresas do Concello de Pontevedra na r/ Sta. Clara

O edificio municipal da rúa de Santa Clara, número 4, que ata hai poucos meses acollía as oficinas da Concellería de Promoción Económica volverá funcionar como viveiro de empresas, o fin co que foi construído nos anos 90.

A convocatoria publicarase nas próximas semanas e abrirase un prazo para a presentación de solicitudes.
 O obxectivo é que o Centro Municipal de Iniciativas Empresariais estea aberto durante este outono.

Nace así o terceiro viveiro da cidade (súmase aos da Cámara de Comercio e o que acaba de estrear a “Asociación de Jóvenes Empresarios”).

Poderán optar aos espazos dispoñibles ( seis locais)  as persoas físicas ou xurídicas que desexen iniciar unha actividade empresarial ou profesional en Pontevedra.
Os locais están deseñados para actividades de oficina ou administrativas.
Non poderán dedicarse a actividades molestas, insalubres, nocivas ou perigosas, nin tampouco  a actividades comerciais que requiran licenza ou á venda directa de produtos.

Os adxudicatarios asinarán un primeiro contrato por seis meses, ao que se poden acumular prórrogas ata un máximo de dous anos. Pagarán prezos simbólicos que oscilan entre os 80,77 euros ao mes dos locais simples aos 161,55 euros mensuais dos dobres. Tamén é posible compartir local cunha tarifa de 56,54 euros mensuais. Disporán de sala de xuntas, servizo de recepción e asesoramento a cargo da Axencia de Desenvolvemento Local e dos orientadores laborais do programa ILES.

As empresas elixidas deberán estar encadradas preferentemente nalgún dos 19 xacementos de emprego que se consideran prioritarios, a partir de catro bloques temáticos:
  • Servizos da vida diaria (servizos a domicilio, coidado de nenos, novas tecnoloxías da ifnormación e da comunicación, axuda a mozos ou inserción social).
  • Servizos de mellora do marco de vida (mellora da vivenda, a seguridade, os transportes colectivos locais, a revalorización de espazos públicos, comercio de proximidade).
  • Servizos culturais e de lecer (turismo, audiovisual, valorización do patrimonio cultural, desenvolvemento da cultura local, deporte).
  • Servizos de medio ambiente (xestión de residuos, xestiónd a auga, protección e mantemento de zonas naturais, control da contaminación, control da enerxía).
Outros criterios de selección terán en conta o grao de innovación da proposta, a creación de postos de traballo (directos e indirectos), a capacitación profesional dos postos de traballo, a necesidade de tutela e asesoramento, a utilización ou potenciación das materias primas autóctonas e as expectativas de crecemento do proxecto.
Información na Casa da Luz (Praza da Verdura) sede da Concellaría de Promoción Económica do Concello de Pontevedra. Tel. 986 848552

Un español es nombrado por cuarta vez 'Mejor enólogo de vinos generosos del mundo'

La consistencia de los vinos y las pautas de calidad que Lozano imprime a los jereces y manzanillas han sido las claves para alcanzar estos reconocimientos

El enólogo español Manuel Lozano ha conseguido por cuarta vez consecutiva su reconocimiento como "Mejor Enólogo de Vinos Generosos del Mundo" en el Internacional Wine Challenge de Londres.
Lozano trabaja como enólogo para Lustau, una bodega que ha conseguido una veintena de medallas y tres trofeos en esta cita, según ha informado el Grupo Caballero en un comunicado.
La consistencia de los vinos y las pautas de calidad que Lozano imprime a los jereces y manzanillas han sido las claves para alcanzar estos reconocimientos.

UNESCO-Aschberg Bolsas para Artistas 2013


UNESCO-Aschberg convoca bolsas para Artistas.
As Bolsas para Artistas UNESCO-Aschberg (http://translate.google.es/translate?hl=es&sl=fr&tl=es
&u=http%3A%2F%2Fwww.unesco.org%2Fnew%2Fen%2Fculture%2Fthemes%2Fcreativity%2Fas
chberg-bursaries-for-artists%2Fcall-for-applications-2013%2F) favorecen a mobilidade de novos
artistas co fin de abrirlles novas perspectivas, permitirlles establecer un diálogo intercultural e expoñelos á diversidade cultural.
O programa ofrece residencias en todo o mundo a novos artistas (entre 25 e 35 anos). Comparte varios dos obxectivos da Convención sobre a Protección e a Promoción da Diversidade das Expresións Culturais (2005) que preconiza os intercambios culturais e subliña a creatividade e a necesidade para os artistas de enriquecerse ao contacto doutras culturas.
Estas experiencias de residencia exercen un papel catalizador no desenvolvemento das expresións artísticas de todas as culturas do mundo.
O Programa UNESCO-Aschberg Bolsas ofrece bolsas para 2013 nos seguintes campos: Escritura Creativa, Música e Artes Visuais.

Escritura Creativa
Camac (Francia) - Data límite: 15 de outubro 2012
Sacatar Fundación (Brasil) - Data límite: 15 de outubro 2012
Civitella Ranieri Center (Italia) - Data límite: 15 de novembro 2012
Dar al-Ma’mun (Marrocos) - Data límite: 20 de novembro 2012

Música
Sacatar Fundación (Brasil) - Data límite: 15 de outubro 2012
Musique multi-Montreal (Canadá) - Data límite: 01 de novembro 2012
L’Espace Sobo Bade (Senegal) - Data límite: 30 de novembro 2012
Virxinia Center for the Creative Arts (EUA) - Data límite: 31 de outubro 2012

Artes Visuais
Bundanon Trust (Australia) - Data límite: 05 de novembro 2012
Sacatar Fundación (Brasil) - Data límite: 15 de outubro 2012
Centro Colombo Americano (Colombia) - Data límite: 16 de novembro 2012
Camac (Francia) - Data límite: 15 de outubro 2012
Civitella Ranieri Center (Italia) - Data límite: 15 de novembro 2012
Changdong National Art Studio (República de Corea) - Data límite: 04 de outubro 2012
UNIDEE - Cittadellarte (Italia) - Data límite: 18 de novembro 2012
Djerassi Resident Artists Program (EUA) - Data límite: 31 de outubro 2012
Dar Ao Ma’mun (Marrocos) - Data límite: 20 de novembro 2012
A Chambre Blanche (Canadá) - Data límite: 01 de novembro 2012

Estas bolsas poden buscarse por rexións ou por disciplinas artísticas Máis información en www.unesco.org pinchando en cultura-diversidade cultural-diversidade das expresións culturais-Unesco Aschberg bolsas.

Expón as túas obras !!

Si queres expoñer a túa obra, poñemos a túa disposición unha sala de exposicións no Centro Corodinador de información e documentación xuvenil, na praza do Matadoiro en Santiago de Compostela.
Podes solicitala en: oixuventude.traballo@xunta.es, enviandonos un correo cos teus datos, unha mostra dos traballos que queres expoñer e as datas que che interesan.
Máis información no Centro Coordinador, teléfono 881 997 606

viernes, 14 de septiembre de 2012

Bacharelato a distanza



distanciaA Consellería de Educación abre o prazo para matricularse en Bacharelato na modalidade a distanza.
Destinatarios:Todas as persoas adultas maiores de 18 anos que cumpran os requisitos académicos de acceso.
Excepcionalmente, poderán cursar estas ensinanzas persoas maiores de 16 anos que teñan un contrato de traballo ou estean en circunstancias excepcionais que lles impidan realizar os estudos de bacharelato polo réxime ordinario.
OrganizaciónEstas ensinanzas poden cursarse en dous anos escolares, por curso completo, ou por materias de forma independente. Se se opta por cursar materias de forma independente, non se deberán superar os 32 períodos lectivos semanais.
A modalidade semipresencial esixe a asistencia obrigatoria ás titorías de cada materia (unha hora semanal por cada materia que se curse).
A modalidade a distancia con titorías telemáticas non supón a asistencia a titorías presenciais. A comunicación cos titores é a través da Aula Virtual do IES San Clemente e os exames poden realizarse nas sete principais cidades galegas: Santiago de Compostela, A Coruña, Ferrol, Lugo, Ourense, Pontevedra e Vigo.
Requisitos:Para o acceso a estas ensinanzas requírese cumprir algunha destas condicións:
Posuír o título de graduado en educación secundaria.
Posuír o título de técnico auxiliar de formación profesional de primeiro grao.
Ter aprobado o segundo curso do bacharelato unificado e polivalente (BUP) ou, como máximo, con dúas materias non superadas.
Ter o título de técnico correspondente á formación profesional de grao medio.
Como matricularseA matrícula de Bacharelato a distancia pódese realizar:
Na secretaría de IES San Clemente, de Santiago de Compostela, rúa San Clemente, s/n, 15705, Santiago de Compostela, teléfono 981 58 04 96
A Coruña: Centro EPA Eduardo Pondal, rúa Pepín Rivero nº3 , teléfono 981 27 80 35
Ferrol: Centro EPA Sta. María de Carranza, rúa Luís de Requeséns, s/n, CP 15406, teléfono 981 37 17 94
Lugo: Centro EPA Albeiros, Parque da Milagrosa s/n, CP 27003, teléfono 982 21 60 33
Ourense: Centro EPA, rúa Álvarez de Soutomaior, 4, CP 32002, teléfono 988 24 38 34
Pontevedra: Centro EPA, Avda. De Buenos Aires nº36, CP 36002, teléfono 986 86 15 86
Vigo: Centro EPA Artes y Oficios, rúa Marqués de Valterra nº8, CP 36202, teléfono 986 22 55 79
O prazo de matrícula é ata o 23 de novembro de 2012.
Máis información en www.edu.xunta.es

Prácticas e bolsas no Centro Europeo de Linguas Modernas (ECML)




idiomas5O Centro Europeo de Linguas Modernas (ECML) recluta bolseiros dúas veces ao ano para un período de prácticas pagadas de tres a seis meses.
O papel principal do ECML, que é un órgano do Consello de Europa, é servir, en xeral, a implementación de políticas lingüísticas ea promoción de enfoques innovadores para a aprendizaxe eo ensino de linguas modernas.
Os bolseiros traballarán en dous niveis:
Eles serán responsables de tarefas específicas nun campo específico. Co fin de facer iso, son propostas tres áreas especializadas, correspondendo a tres tipos diferentes de etapas:
A especialización web - Website: o bolseiro pode axudar o webmaster no seu traballo diario e ha participar no desenvolvemento do sitio web da ECML sendo responsable do seguimento de tarefas e, comprobando a exactitude e sobre a actualización do información.
A organización e planificación de especialización, o bolseiro pode auxiliar o Xefe de Programas e ser responsable de tarefas estreitamente relacionadas coa xestión do programa a medio prazo (MTP): ficheiros preparando con material práctico e / ou información para os participantes de talleres e outras actividades organizadas pola ECML; formato de documentos no ámbito dos diferentes proxectos do PMP, documentos de enderezos diferentes.
A especialización documentación - RDC: o bolseiro colaborará co documentalista e debe ser un especialista na área de biblioteca de documentación / Ciencias da información e das TIC. El / ela vai formar parte do equipo do Centro de documentación e recursos e vai participar na creación de novos servizos, na implantación de produtos documentais e novas ferramentas, así como en actividades diarias relacionadas coa documentación.
As finanzas e administración xeral de especialización - Administración: o bolseiro axudará no desenvolvemento da base de datos relacionados coa base de discusión existente e na implementación do Windream (software de xestión de documentos). Estarán implicados no proceso de documentación financeira, en fotocopia / dixitalización, clasificación de acordo co artigo orzamentario, rexistro de correspondencia, preparación de mailing para Estrasburgo; correccións para a base de datos de correo ECML.
O bolseiro debe demostrar espírito de equipo, flexibilidade e interese nas actividades do ECML.
Os bolseiros tamén serán invitados a completar as tarefas xerais participando en seminarios e reunións regulamentarias.
Un subsidio de subsistencia mensual de EUR 686 subministrado e unha contribución para gastos de viaxe.
Os alumnos deberán estudantes de posgrao de preferencia a nivel de posgrao.
Eles deben ser plurilingüe (Inglés, Francés, Alemán) e escribir adecuada e coñecementos de informática como van ser feitas con frecuencia para traducir documentos oficiais.
Prazo: As solicitudes para prácticas debe chegar ao ECML por
30 de setembro (para o período xaneiro-xuño)
31 de marzo (para o período xullo-decembro e setembro a febreiro para estagiários de Administración soamente).
Máis información en http://traineeship.ecml.at